[SA] Random Stranger
Ik heb voor het eerst sinds tijden weer een Stand Alone geschreven. En deze keer gaat het over Gackt^-^
Yeah^-^
http://www.youtube.com/watch?v=J4LInu2PZCg&feature=related <- hier verklaart Gackt wat hij zou doen als hij op slag verliefd zou worden. Dan snap je het verhaal een beetje beter^-^.
Have fun;)
Ai betekent liefde in het Japan, maar is daarbuiten ook een hele populaire meisjesnaam^-^ Dat moest je even weten;)
Love at first sight...
Ik snoof voor het eerst sinds tijden weer de vrijheid van de stad op. Ik droeg normale kleren, een zonnebril en een pet, die ervoor zorgden dat ik niet opviel voor de voorbijgangers. Het was grappig om te zien dat iedereen maar hetzelfde deed.
Haasten, haasten en nog eens haasten.
Vanavond zouden ze het toch weer niet kunnen laten om de karaokebar in te gaan, zich dan weer te verslapen en de volgende dag weer moeten haasten. Japanse zakenmensen…
Geloof me, eigenlijk ben ik er ook één van hen. Ik ben alleen een ander soort. De soort genaamd: Gackt. Een zakenmens die door te laten zien wat hij in huis had zichzelf verkocht.
Ik werd uit mijn gedachten gehaald door iemand die per ongeluk tegen me opliep en zich hevig begon te verontschuldigen. Ik bood snel ook mijn verontschuldigingen aan. Ik lette ook niet echt op wat er gebeurde. De man liep gelukkig al snel weer weg.
Tussen al die mensen die maar dezelfde houding aannamen, viel één persoon nu op. Een vrouw van een jaar of 24. Ze had vrolijke groene ogen, die me op het moment dat ze half dansend van haar iPod opkeek, recht in mijn ogen keken. Omdat ik haar beter wilde zien, zette ik mijn zonnebril af. Ze glimlachte nieuwsgierig. Mijn hoofd was uitgeschakeld, mijn hart ging tekeer en een wild gevoel in mijn buik nam alles over. Ze liep rustig en sierlijk op me af. Haar ogen speelden met de mijne en hielden me onder hypnose. Ik liep nu ook naar haar toe. Er ging maar één gedachte door mijn hoofd: ik wil en zal haar krijgen.
Even leek het alsof ze twijfelde of ze nog wel verder moest lopen. Ik maakte haar keuze af door zelf de laatste stap te zetten. Mijn hand gleed door naar haar wang en ze sloot haar ogen. Ze gaf zich over aan de aanraking. Ik boog naar voor en proefde haar zachte lippen. Mijn nieuwsgierigheid naar haar nam het over en ik vroeg voorzichtig met mijn tong om toegang en kreeg die. Ze was zo… zoet. Gewoonweg heerlijk.
Haar handen gleden over mijn borst en ik voelde die plaatsen meteen helemaal opgloeien. Ik trok haar met mijn andere arm dichter tegen me aan.
Ik had nog nooit iemand met zoveel gevoel voelen zoenen en gezoend. Ze stond nu zo dicht tegen me aan dat ik haar hart wild tekeer voelde gaan tegen mijn borst. Ik bedacht me dat ik nog even hakken had gezien en dat ze op die manier nu niet veel kleiner meer was dan ik.
Ze beet zacht op mijn lip en ik voelde de kriebel in mijn buik, nu ook op mijn lippen. Ik beloonde haar terug door zacht over haar lip te glijden met mijn tong en vervolgens ook zacht te bijten.
Haar lichaam schokte zelfs even tegen het mijne. We trokken terug en ik hield haar gezicht nu teder met mijn beide handen vast. Ze keek me nog steeds met die felgroene, nieuwsgierige ogen aan.
‘Gek,’ grapte ze met een zijdezachte stem. Teder liet ik mijn vingers door haar haren glijden.
‘Ai…’ fluisterde ik. Ze knikte.
‘Dat klopt,’ fluisterde ze terug. Ik glimlachte. Ze pakte mijn hand vast en verstrengelde haar vingers met de mijne. Vastbesloten om haar nooit uit mijn leven te laten gaan, pakte ik haar hand stevig vast.
Zo liepen we zonder ook maar een woord te hoeven zeggen door Tokyo. Die wandeling, waar ik haar niet heb losgelaten, totdat ze veilig op mijn kamer was, staat symbool voor hoe het nu tussen ons is…
Reageer (7)
GacktGacktGacktGacktGacktGacktGacktGacktGacktGacktGacktGacktGacktGacktGacktGacktGacktGacktGacktGacktGacktGacktGacktGacktGacktGacktGacktGacktGacktGacktGacktGacktGacktGacktGacktGacktGacktGacktGacktGacktGacktGacktGacktGacktGacktGackt
VANILLA!
1 decennium geledenGacktGacktGacktGacktGacktGacktGacktGacktGacktGacktGacktGacktGacktGacktGacktGacktGacktGacktGacktGacktGacktGacktGacktGacktGacktGacktGacktGacktGacktGacktGacktGacktGacktGacktGacktGacktGacktGacktGacktGacktGacktGacktGacktGacktGacktGackt
Zoals ik al zei, Gackt fandom ftw
kvond hem geweldig en heb dat al gemeld :TY)
(K)Xx Mel!<3
Ik vind hem wel vet cool.^^
1 decennium geledenEn lieffig/mooiig enzo.^^