We must learn to hate each other...

Eindelijk thuis sprint ik naar binnen en val Edward aan."Ik heb je hulp nodig!""Oke, ik kom al."Hij zet het spelletje uit dat hij met Jasper aan het spelen was en liep met me mee."Wat is er?"zei hij bezorgd wegens m'n geschrokken gezicht."Ik heb iemand tegengekomen die ik kende nog voor dat ik vampier werd. Steeds toen hij dichter kwam drong een heerlijke geur m'n neus binnen. Toen hij uiteindelijk bij mij stond kon ik me nog maar net inhouden." Edwards ogen waren inmiddels al zo groot als schoteltjes."Je móét naar Carlisle gaan."Edward loopt voorop en ik volg hem tot we in de woonkamer zijn."Carlisle, Victoria moet je spreken."Edward gaat voor me vandaan en zie Carlisle op zijn beurt bezorgd kijken."Wat is er, Victoria?"Ik begin het verhaal te doen dat ik ook tegen Edward had verteld. Op het einde kijkt Carlisle peinzend voor zich uit."Je kàn met hem omgaan, maar dan riskeer je wel z'n leven. Of je neemt genoeg voorzorgsmaatregelen. Zoals genoeg jagen voordat je hem ziet, niet meer ademen want vampiers kunnen het minst ruiken als ze niet ademen."Ik knik even naar Carlisle en bedank hem. *When you see my face, hope it gives you hell,...*"Hallo, met Victoria.""Ha, Victoria, met Indy hiet he! Het is om te vragen of we eens kunnen afspreken, is dat goed?"Ik verstar bij het beeld dat ik Indy zou aanvallen. Gewoon afschuwelijk! Ik kijk gepijnigd naar Edward die naar me 'ja' knikt."Uhm, oke Indy, is goed. Waar en wanneer?""Wel, op het dorpsplein in Port Angeles om 18.00 vanavond, goed?""Ja hoor. Doei!" Ik hang op en loop somber naar boven. Ik zou het nooit over m'n hart krijgen om een vriend te doden. Maar als ik eenmaal z'n bloed ruik ben ik bijna onmogelijk tegen te houden. Ik bén gewoon een monster. Ik ben afschuwelijk! Ik verwerp mezelf allerlei scheldwoorden tot ik 2 sterke armen rond me heb."Dat ben je niet, je bent het mooiste meisje dat er bestaat. En ik weet zeker dat je hem niet zou aanvallen. Anders zou Bella er al an geweest zijn vóórdat ik met jou begon."Ik kijk vragend naar Edward."We hebben een relatie gehad, he. Wel toen ik haar voor het eerst zag en rook was het alsof er een snoepje voor me was klaargelegd. Kon ik mezelf niet voorhouden dat ik m'n familie zou verraden dan zou ik d'r aangevallen hebben. Maar ze leeft nog, dus maak je maar geen zorgen."Ik neem genoegen met z'n uitleg en geef hem een kusje. Ik ga rechtstaan en loop de badkamer in om me klaar te maken voor vanavond.

Reactie!

Xx.

Reageer (6)

  • MeLovesMusic

    Oe la la. Ze moet gewoon eerst even kort gaan jagen. En niet ademen, zoals Carlisle zei. Anders voelt haar keel aan alsof ie in de brand staat van de dorst. En da's niet zo fijn x'D. Hahaha. Maar het komt allemaal vast wel goed hoor ^^. Ja toch?
    But verder please ^^.

    1 decennium geleden
  • torresje

    snel verderr

    1 decennium geleden
  • VampiresS

    Snel verder!
    xxx
    Samantha
    mooi geschreven trouwens ;)

    1 decennium geleden
  • xSuzan

    VERDARR <'333

    1 decennium geleden
  • xSuzan

    AAAAHH! don't kill hawt indy ='C

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen