Na enkele uren komen Emmet en Rosalie terug met Carlisle. Ik hoor ze schreeuwen. Ik loop naar binnen om te zeggen dat Finn slaapt. Rosalie staar woest voor mijn neus. ‘Dit is jouw schuld!’ roept ze.

hey mensjes! een vervolgje! ik vertrek morgen naar Praag met school dus deze zal de laatste zijn! hij is niet erg lang,maarik beloof jullie dat ik tijdens Praag op een FANTASTISCH vervolg zal denken en dat geef ik jullie dan zondag of maandag! oke?
have fun!
xxx

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • MeLovesMusic

    Ze moeten vluchten hoor, Rose mag hun baby niet kidnappen ofzo =o. Het is tenslotte hún baby. Kan Sienne dr wat aan doen dat het wensen voor een baby bij Rose toevallig niet goed ging? Ze deed tenslotte dr best. En ze was nog uitgeput misschien van dr bevalling, maar Rose bleef zo ontsettend doordrammen. Eigen schuld dan hoor >_< My gosh..
    Veel plezier in Praag. I hope you're having a wonderfull time there ^^.
    But anywayz, verder please =D.

    1 decennium geleden
  • VampiresS

    OMG!
    wat mooi geschreven!
    Snel verder!
    xxx
    Samanha

    1 decennium geleden
  • SceneQueenSN

    yeah geweldig zoals gewoonlijk
    verderverderverder(yeah)(yeah)(yeah)

    1 decennium geleden
  • SceneQueenSN

    yeah geweldig zoals gewoonlijk
    verderverderverder(yeah)(yeah)(yeah)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen