Hij aait mijn buik en geeft er een kusje op. ‘Hey baby,het is je papa,kan je me horen? Dit is je papa…’ ik glimlach vertederend bij het zien van dat beeld. Mijn handen strelen door zijn haren. ‘Oh Sienna, ik ben nog nooit zo gelukkig geweest…Ik hou zoveel van je….we gaan ons eigen gezinnetje hebben! Dat is prachtig….’ Hij kan niet uit zijn woorden komen,maar het geluk dat af zijn gezicht straalt,zegt genoeg. Ik druk mijn lippen terug op de zijne.

hey mensjes! deel 55 al weer! we zijn goed op weg! laten jullie weer reacties? Bij de 4e doe ik verder,als er 8 zijn,zet ik er vandaag nog 2 op!
have fun!
xxx

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • DropDeath

    snel verder hij is super
    moest edward daarvoor een moeilijk gezicht trekken?
    xxx.

    1 decennium geleden
  • SceneQueenSN

    snell verderrr pleaseeee!!!!!!!! een kleine emmett is suppeerrr cutee!!!(yeah)(flower)

    1 decennium geleden
  • MearaLilith

    Verderrrrr!!!


    xXxXx

    1 decennium geleden
  • VampiresS

    omg! dat lijkt me zo grappig!
    een kleine emmet 0_0!
    omg! wat lief!
    snel verder please!
    anders zet ik nog 6 reacties neer en dan heb je er ook 8 dus dan moet je verder, dus ga nu maar gewoon verder? (A)
    echt mooi geschreven!
    xxx

    1 decennium geleden
  • MeLovesMusic

    *Wipt op en neer op het puntje van haar stoel.* Waaah, ik hoop zo dat het kan! Ze moet het allerminst toch proberen, ja toch? I mean, Rosalie verdient ook een kans op geluk toch? En dit zou haar jaloersie weghouden, dan kan de toekomst dus ook veranderen. Right? I mean, dan is iedereen gelukkig. I hope x). Nou ja. Als Emmet het tenminste ook wil, haha.
    Aber bitte, ga verder =D.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen