. ‘waarom ik?’ vraag ik ‘waarom niet Bella?’ hij zucht. ‘ik voel me gewoon compleet bij jou. Bij Bella ook maar anders,alsof ik een puzzel ben waar er juist nog 1 stukje ontbreekt. Bij jou is dat stukje er….en ik besefte dat ik van je hield toen ik hoorde dat je je zorgen maakt over Bella.’ Hij fronst ‘het is inderdaad iets wat we uit het oog zijn verloren en ik ben blij dat je hebt ingestemd.’ Zijn stem klinkt zo formeel dat ik begin te lachen.’ben ik vergeven?’ vraagt hij zacht. ‘ben IK vergeven?’vraag ik terug. ‘waarom moet jij vergeven worden?’ ‘omdat ik compleet overreageerde!’ zeg ik verbaasd. ‘helemaal niet hoor! Je had gelijk: Bella is verleden tijd en ik heb WEL de juiste keuze gemaakt’ zegt hij nadrukkelijk. Ik glimlach en kus hem dan zachtjes. ‘Nu….we moeten naar Italië he?’ zeg ik.


hey mensjes! alweer een vervolgje! dank je voor alle reacties op de vorige quizzen! blijkbaar was er ook foutje en stond nr13 niet bij de serie,maar dat is nu aangepast!
have fun!
xxx

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • crazylazyme

    geweldig!!!
    doe snel verder!!!

    1 decennium geleden
  • Riddles

    whiii!!
    super gewoon! :p
    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen