'neem jij,Bella Swan, Edward Cullen tot je wettige echtegenoot?' 'ja' zegt Bella vol overtuiging 'Neem jij, Edward Cullen, Bella Swan tot je wettige echtgenote' Edward zijn ogen glijden van Bella's gezicht naar het mijne, ik hou mijn adem in,net als de rest...komaan Edward...wat doe je nu? iedereen kijt verbaast als de stilte blijft duren. ik slik nog es Edward zijn ogen staan vol verwarring en pijn. ik wil mijn hoofd wegdraaien. ik kijk naar Rose,die kijkt me aan... Edward opent zijn mond en zegt...


hey mensjes! pak mn hand en dan doen we een dansje! ik zit aan 10!!! ik doe ook nog verder met mijn andere quiz 'Fairy Malfloy' maar wegens inspiratieboost voor deze quiz,heb er al even geen meer gemaakt. nu ja ik ga er sebiet een maken. ik vind toch wel dat er véééél reacties moeten komen omdat ik aan 10 zit?
have fun
xxx

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • Daphneku

    Wauw!!!
    heb er de tranen van in mn ogen staan(H)
    geweldig verhaal

    1 decennium geleden
  • Imladris

    arme bella
    xxx

    1 decennium geleden
  • zottie

    love it!!!
    snel verder
    xx

    1 decennium geleden
  • fuckedupbabe

    Bella was niej voo Edward zwas geen vampier!

    1 decennium geleden
  • Vivaldi

    VERDER!! :D:D
    Idd, jammer voor Bella... xD
    SUPERSUPERSUPER WEER! <333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen