ik ben naar hier gekomen omdat ik me gevangen voelde in het kasteel. ze zijn monsters daar en ik wil al heel lang weer vrij zijn zoals in het begin. ik ben daar 5 maand geleden vertrokken en heb een wereldreis gemaakt.op het moment dat edward en bella bij ons in Volterra waren,zat ik op een vergadering in Polen. daar kwamen alle leiders van de vampieren over de hele wereld samen zoals elk jaar. niet belangrijk. toen ik thuiskwam en ik hoorde over de cullens wist ik dat het Carlisle moest zijn,die zijn zinnen had doorgedreven en nu ene vegetariër is. langzaam aan groeide bij mij het verlangen ook bij jullie familie te horen. ik heb maanden op Aro moeten inpraten en ik wist hem uiteindelijk te overtuigen' zeg ik 'hoe dan?'vraagt Esme 'Ik gaf hem het enige wat hij nog niet had: de leiding. en toen was ik vrij...nu ben ik hierheen gekomen om te vragenof jullie mij willen opnemen als...een gewone vampier. Ik wil niet meer diegene zijn voor wie men altijd knielt en die altijd beslissingen moet nemen...dus ...eh wat zeggen jullie?'


hey mensjes! jups de derde!!! an deze ga ik verder doe nmet de andere:Fairy Malfloy! ik heb echt veel inspiratie. ik eis wel reacties want anders stop ik!(A)
have fun
xxx

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Imladris

    geweldig!!
    xxx

    1 decennium geleden
  • MMx

    verder? (A)

    1 decennium geleden
  • Vivaldi

    SUPERSUPERSUPERRR! <3333
    IK LIEFT UW NIEUWE SERIEE!! ^^

    Snel verderr! :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen