In love with Mason Musso. - 71
Hij krijgt een glimlach op zijn gezicht en omhelst je te pletter. 'Ik heb je gemist' fluistert hij in mijn oor. Ik knik 'ik jou ook'. Dan kijkt hij naar de valies. 'Waarom heb jij je valies mee?' vraagt hij zo raar. 'Wel, ik was met een celebrity en het klikte niet meer dus ben ik naar hier gekomen ; ) ,om te logeren als dat mag (a).' zeg je met een piepstemmetje. 'Mag het?' vraag je nogmaals. 'Euhm: ja tuurlijk' krijgt hij uit zijn mond. Nu krijg je een smile op je gezicht. Je zet je valies bij de trap en gaat in de zetel naast Kenneth zitten. 'En Kenneth, ben je nog steeds single?' Hij komt een beetje rood en knikt van ja. Je laat geen emoties op je gezicht verschijnen, maar vanbinnen, voel je je gelukkig. Dan vraag je; 'Ben je nog steeds verliefd op me?' Daarbij krijg hij geen woord uit zijn mond alleen dat hij alweer rood word. Je vind het best grappig als hij rood staat. 'Is dat een ja?' vraag je. Nu knikt hij zachtjes. Hij gaat zich in de zetel leggen en kijkt een andere kant uit. Je staat recht en gaat op zijn buik zitten. Je buigt je voor over....
Vervolg? neem dan abo en zet een reactietjee x
Reageer (4)
bericht: Nathalie Vandenbergh heeft medelijden met Mason Musso
1 decennium geledenNeeeeeeeeeeeeexxxxtttt
1 decennium geledenSnell Verderr !!!!
1 decennium geledenverder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1 decennium geleden