In love with Mason Musso. -67
Deel 67.
Have fun ;'D
-
-Je laat Trace even alleen. Hij moet nog veel verteren. 'Mason, naar waar gaan we nu?' 'Nu moeten we naar Amsterdam.' Je knikt. De paar maanden die Mason nog moet touren gaan snel voorbij.
*Terug thuis*.
- 'Eindelijk, mijn vertrouwde bed terug.' zeg je. 'Was de mynen niet goed genoeg fso?' vraagt Mason. 'Ma jawel.' zeg je met een glimlach. 'Ik ga slapen, ik ben moe van dat touren.' 'Wacht ik ga mee' zeg je. Je rent Mason achterna. Pyjama aandoen en hop in bed naast Mason. Hij draait zijn gezicht naar je om. 'Waar is Eva eigenlijk?' vraagt hij. 'Naar één of andere fuif.' 'Ah'
*nextmorning.*
Je hebt je wekker gezet op 8u. Je wordt wakker en ziet dat Mason niet meer naast je ligt. Je staat op en doet je trainings broek en een nike tshirt aaan. Je stapt de trap af en gaat naar buiten en jogt een uurtje, je wil kilootjes afvallen. Met je iPod in je oren loop je heel het park rond. Je bent terug thuis en ziet dat Mason nog steeds niet in huis is. Verdomme, waar zou hij kunnen zitten? Je neemt je gsm en bel even. In de keuken hoor ik zijn gsm rinkelen. Verdomme, nu heeft hij hem nog niet bij ook! Je belt naar Trace en Mitchel, daar is hij ook niet. Je zet je in de zetel en steekt de tv aan. Wachtend tot hij terugkomt. Als het twaalf uur is komt hij dan toch uiteindelijk thuis. 'Waar zat jij nou?' 'Euumh... studio met Trace.' antwoordt hij. Ik kijk hem vervelend aan. 'Je liegt' zeg ik uiteindelijk. 'Ik was bij Mitchel' zegt hij dan. 'STOP NU EEENS MET LIEGEN, IK HEB GEBELD NAAR TRACE EN MITCHEL EN ZE ZEIDEN DAT JE 'R NIET WAS!!' kwaad ren je naar je kamer. Als je op je kamer bent hoor je de voordeur dichtslaan. Mason is weer weg. Voorzichtjes laat je een traan je ogen ontglippen, waarom liegt hij nou?
x reacties is vervolg.
Reageer (3)
VERDER ;O
1 decennium geledeno.o maar Mason mag niet liegen! liegen is niet lief en niet lieve dingen vind ik....niet lief o.o
1 decennium geledennu moet jij snel verder gaan anders vind ik jou ook niet lief en zoals ik net al gezegt heb: niet lieve dingen vind ik niet lief
snap jij het nog?
ik niet ><verder.
1 decennium geleden