Deel 66.
Sorry, deze avond ben ik even vrij dus ik maak m'n serie verder. =')

-
Foto; dat ben ik met myn bfjee in de antojo. whaha' tijdens de kermis jua. <3.

- Jullie komen met allerlei kleurrijke shoptassen het hotel weer in. 'Wow, wat hebben jullie allemaal mee?' vraagt Blake. 'Kleren, dohh' zeg je. Je gaat naar de lift en gaat naar je hotelkamer samen met Mason en Eva. 'We moeten ons vandaag uitchecken' zegt Mason. Ik knik. 'Zal ik je helpen inpakken?' 'jua'. Ik neem zijn valies en stop netjes zijn kleren erin. Dan doe je jouw kleren. Met drie valiezen gaan jullie naar beneden.
'Ha, daar zijn jullie' We lopen met z'n allen naar buiten naar de tourbus. Daar leggen we alles op zn plaats en de bus gaat beginnen rijden. 'Zo, wat gaan we nu doen ?' 'ik weet niet.' 'Wat dacht je van niks?' 'Pha, ik wil op de laptop ^^' roep je. 'Oké' en Mason haalt zijn zwarte laptop voor je. Je steekt hem aan en kijkt op je profiel op't intetnet en gaat er weer af. 'Mag ik ff op de laptop?' zegt Evamet een engelenstem. 'Vraag dat aan Mason eah.' 'Mason, mag ik even op je laptop , aub.' ze kijkt hem heel lief aan.
'Jua tuurlijk.' Je geeft de laptop aan haar. 'We vervelen ons' roepen Ant en Blake. Alleen Trace zegt niks. 'Trace, waarom ben je zo stil?' 'euh, gewoon.' ' Nee, er scheelt iets , ik zie het aan je' zegt Mason. 'Hanna, ...' 'Wat is er over Hanna?' 'Ze ze heeft het uitgemaakt *snik*' Je verschoot. 'Aaah, Trace kom op, er zijn nog zoveel meiden op de wereld.' zeg je terwijl je hem een knuffel geeft.

x Reacties = verder.

Reageer (5)

  • INFIRESMAN

    PeeEs

    leuke foto ^^

    1 decennium geleden
  • INFIRESMAN

    ik vind het best wel jammer dta ze niet meer bij elkaar zijn, ze waren best een leuk stel (real life)
    maar snel verder <33 Loved it :)

    1 decennium geleden
  • SMELLYALATA

    Nahww ö
    Snel verderrr!
    Like the picture btw :'D

    1 decennium geleden
  • GLOWSTICKS

    oooooo ocharme Trace =[
    snel verder!!
    x

    1 decennium geleden
  • Ossum

    verderrrrrrr
    + mooje foto.. x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen