In love with Mason Musso. -65
Deel 65.
Hope u like it
-
'En nu?' vraag ik aan Eva. 'Weet ik niet.' 'Wacht zusje van me, ik ga de manager bellen.' En Blake neemt zijn gsm en belt naar de manager. 'Hallo ... Ja, ik heb een vraag. ... Eumh, je weet wel Eva en Hailey zijn hier en zij hebben hun vliegtuig gemist, zouden ze in onze tourbus mogen slapen? ... Oké, bedankt' en hij legt neer. 'Jullie mogen bij ons in de tourbus slapen.' 'Meen je dat ?' 'Joa' Ik fronsel wat met mijn wenkbrauwen.
"Ik ga lekker bij Mason slapen." roep je. Hij lacht naar me. 'En waar moet ik nu slapen?' vraagt Eva. 'We zullen wel zien.' Eva zucht. Wat gaan we vandaag doen?' vraag ik. 'Shopppeeeen' roept Eva. 'Meiden' Ant en Blake zuchten. 'Ik en Blake gaan wel hier blijven gaan jullie maar.' 'Okeh.' Je loopt samen met Mason , Eva en Trace naar buiten. De namiddag wordt lekker lang en alleen zijn er overal fans.
Die vragen handtekeningen en foto's ook van jou en Eva. Sommige fans wensen me succes met Mason. Anderen kijken echter jaloers of steken hun middelvinger uit. But i don't care (:. Je komt in een leuke winkel binnen. Echt zo van die flashy kleuren en daar hou je wel van. En duur is het echt niet.
Reacties is vervolg.
Maar ik kan dit weekend niet omdat het kermis is tot de dinsdag. en volgende week amper om dat 15/04 mijn verjaardag is. en mijn bf komt dan slapen.
Sorry ):
Reageer (7)
snel verder jua
1 decennium geledenSnel verderrr :'D
1 decennium geledenNEXXXT!!!<3
1 decennium geledenx
srry dat ik lang geen reacties meer heb gezet!!
1 decennium geleden(intet ging niet meer :[ )
snel verder!!
x
snel verder <33
1 decennium geledenhaha bij ons is er ook kermis.
veel plezier