Deel 64
Ik had nooit gedacht dat ik zover zou geraken :)

-
Ik wordt wakker door het felle licht die komt van buiten. Ik kijk naar een hoekje, daar liggen jou en Mason's kleren doorelkaar. Je stapt naar het hoekje en doet jou kleren weer aan. Zachtjes loop je naar het bed waar Mason ligt. Je geeft hem een zact kusje op de mond. 'Ik hou van je' fluister je. 'Ik ook van jou' hoor je Mason zeggen. Je schrikt, hij was dus al wakker.
Je bloost een beetje. 'Doe je kleren maar aan, we zijn laat om te gaan eten.' 'Oké.' Mason neemt zijn kleren en gaat ermee naar de badkamer. Hij komt er weer fris uit. Met jou hand in zijn achterzak en zijn hand op je heupen gaan jullie naar beneden om te gaan eten. Jullie gaan het soort van restaurant binnen. Je ziet Trace al zitten, je stapt naar hen toe en jullie zetten je aan de twee overige plaatsen. Jij naast Mason dus.
Allemaal kijken ze ons met een lach aan. Help, wat hebben die in vandaag? Zelf Eva kijkt nu ook met een glimlach aan. 'Waarom kijken jullie zo eng?' vraagt Mason. 'Aaah, gewoon ^' zegt Blake. 'En?' vraagt Ant met zijn ogen op mij gericht. 'Wat en?' vraag ik. 'Hoe was 'het'?' Oh boy, hoe weten ze dat nu? 'Privé' antwoord ik. Mason komt nu rood. En met een blik in zijn ogen van -hoe weten zij dat nu?-.
Jullie zijn klaar met eten en gaan naar de hal in de zetel's relaxen. 'Hoe weten jullie dat eigelijk?'vraagt Mason. 'Wat?' 'jeweetwel' 'aah ja dat, Je kon dat gewoon heel goed horen.' zegt Blake die naast ons sliep. Ik kijk Mason aan en hij mij. We komen beiden rood. 'Hailey en Eva, wanneer hebben jullie het vliegtuig?' 'Ow shitt.' 'Wat?' 'We hebben geen tickets om naar huis te gaan en het vliegtuig is al een uur geleden vertrokken.' ...
Reacties is verder :)

Reageer (5)

  • INFIRESMAN

    snel verder btw xd

    1 decennium geleden
  • INFIRESMAN

    wuheaa geweldig xD ze konden het horen ik lig hier in een deuk xD
    ze zijn niet echt slim xD

    1 decennium geleden
  • Sorrowmysoul

    Snel verderr. x)

    1 decennium geleden
  • LotteVampire

    Goh wat zijn we lekker slim xD

    verder<3

    x

    1 decennium geleden
  • ESCAPEJess

    ja kijk dat is slim xD geen kaartjes kopen terwijl het vliegtuig al is vertrokken
    je moet wel supersnel verder hooor

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen