Deel 63.
Maak 'em mr gewoon :)

-
Trace wil persoonlijk dat we de film in het hotelkamer van Mason en ik bekijken. Erg vind ik het niet. Alleen hebben we geen film bij ons -_-'. Ik zet de televisie aan en zap gewoon tot ik aan een film kom. 'Stooop' roept Ant in m'n oor. Ik doe wat hij zegt en stop met zappen. 'Laat dat nu maar gewoon rustig staan.' Ik geef het televisiebakje aan hem. Ant zet het wat luider en allemaal kijken we naar een film.
'Aaah man, wat een saaie film.' zegt Trace. jep Trace je hebt gelijk. 'Kom we gaan allemaal naar de kamer van Blake.' zegt Ant. 'Ga maar zonder ons' zegt Mason. Nu blijven jij en Mason nog over in de kamer. De televisie speelt nog en Mason gaat naar de deur en doet hem heel subtiel op slot. Je kijkt nog een beetje televisie en Mason komt bij je zitten.
Ik lig lief tegen Mason aan in het bed voor de TV. Hij streelt door me haar en staart naar de TV waar een film op is. Hij is eigenlijk een beetje dom maar ja Mason maakt het goed om hier lief door men haar te strelen. Ik kijk verder en ben blij als al die zever komt met de acteurs enzo, hoe zou je dat eigenlijk noemen? “Ik heb honger.” Zegt Mason opeens. “We hebben daarjuist nog maar net gegeten en alles was echt op..” zeg ik. “Dan zal ik zin hebben in iets zeker…” “Ooooh in wat??” vrg ik vast super naïef. Mason kijkt me super verleidelijk aan en knikt naar me. “Ahn meneer heeft daar zin in. Wie zegt dat mevrouw daar wel zin in heeft..” Mason zet een hele grote pruillip op en heeft zo’n blik vn ‘Als-je-nu-niet-rap-toegeeft-ga-ik-huilen’ ik begin te lachen en kruip verleidelijk naar hem toe. Ik zet men lippen in zen nek en zuig een beetje zodat hij een zuigzoen krijgt. “Do you wanna Play?” eigenlijk moest ik dat niet meer vrage maarja swat. “Yes I want.” Zegt hij moeilijk. Ik ga van z'n nek, waar nu een super grote zuigzoen te zien is, naar z'n oor waar ik lichtjes in bijt. “Hoe wil je het, Hard of Zacht?” fluister ik geil in z'n oor. “iets er tussen” zegt hij. Ik open z'n broek speels en kus hem lief op z'n lippen. Hij laat z'n tong over m'n lip glijden en ik open hem gewillig onze tongen verstrengelen elkaar en Mason doet men shirt uit. M'n handen gaan onder z'n shirt en ik maak kringetje rond zen tepels, die gelijk hard worden. Nu trek ik ook z'n shirt over zen hoofd. All snel liggen onze kleren daar ergens in de hoek van de kamer. Hij doet nog eerst even een condoom om. Niet lang erna glijd hij in mij en ik bijt op mijn lip om niet luid te gaan kreunen. Mason heeft me in het begin kleine stootjes en later begint hij zijn tempo op te voeren. We beginnen beide zwaarder te kreunen en ik weet niet hoevaak hij nu al in me heeft gestoot. “Haileey!” schreeuwt hij nog net voordat we beide klaarkomen. Hij ploft op me neer na hij uit mij is gekomen is en zegt: “Je.. Je was geweldig.” “Jij ook.” En daarna vallen we in slaap…

Reacties is verder ehja :)

Reageer (4)

  • INFIRESMAN

    srry dak geen reactie had achtergelaten bij de vorig mr ik moest weg :'D

    but nu....VERDAAAAHHH LOVED IT!!
    eindelijk het grote stuk x'D

    1 decennium geleden
  • ESCAPEJess

    oehhh
    snelk verder i like it (mag miss ook naar MS in wrechter woehoe ook al woon ik in Utrecht xd)

    1 decennium geleden
  • LotteVampire

    Oehh ..
    het stuk waar ik zo lang op heb gewacht :p
    Hij is super !! <3

    x

    1 decennium geleden
  • Ossum

    eindelijk <3.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen