Deeeeeeeeeeeeeeeeeeel 60.

-
Zijn handen gaan onder je shirtje. Jouw handen gaan naar zijn broek en je doet de knoop voorzichtjes open. Jullie zijn bijna uitgekleed, en er wordt op de deur geklopt. Je verschiet. Snel doe je al je kleren weer aan en Mason dus ook. Je doet de deur open en Trace, Eva, Ant en je broer staan voor de deur. 'Mogen we binnen?' 'Euh, ja' En je laat ze binnen. 'Wat komen julie hier eigenlijk doen?' vraagt Mason.
'Ons niet vervelen?' 'Oké, wat gaan we doen?' 'Waarheid durve of doen?' stelt mijn broer Blake voor.
'Wie begint er?' 'Ik wil!!!' roept Ant. 'Ik kies, Mason.' 'Durven ;D' 'Durf jij Hailey nu te tongzoenen?' 'juaaaa :)' 'En de bedoeling is wel dat je het doet eh' 'No problem.' Mason staat recht en gaat naast je op het bed zitten. Niet veel later drukt hij z'n lippen op die van jou. Je voelt zijn tong in jou mond binnendringen. 'Jaja, stop maar.' hoor je Ant zeggen.
Je laat Mason's zachte en warme lippen los. Nu zit je daar met je big smile. 'Ik kies, Trace' 'Doen ofcourse.' 'Euuhm.... Ga naakt door de gang lopen en je moet -ik ben een sukkel- roepen.' Je ligt nu al samen met Eva in een deuk. 'Dat ga ik echt niet doen' 'Je MOET' Mason ligt nu ook al in een deuk. Trace staat recht en loopt de badkamer in. Niet veel later komt hij met zijn hand voor zijn kruis en heel erg rood de badkamer uit.
Hij opent de deur en rent de gang in en nog steeds met je hand voor zijn kruis. 'Trace, roep het nou maar' Hij slaakt een zucht. 'Ik ben een sukkel, ik ben een sukkel.' Hij komt het hotelkamer binnengelopen en hij spurt direct de badkamer in. Hij doet zijn kleren aan en komt terug op het bed zitten. 'Nu goed?' je Mason hevig knikken. 'Ik ben moeeeee' gaapte Eva. 'Eva, we moeten nog gaan eten en je bent nu al moe.' zegt Blake.
Reacties = vervolg.
&&. hij was saai jua.

Reageer (5)

  • Nathaliieex3

    haha...trace ocharm

    1 decennium geleden
  • SMELLYALATA

    SNELL VERDERRR :'D

    1 decennium geleden
  • INFIRESMAN

    OMG XD whaha trace in zn nakie xD
    snel verder!
    love it :'D <33

    1 decennium geleden
  • LotteVampire

    We Want More
    Whoo kben zo verslaafd aan jou quiz
    i Love It <3
    Snel verder juaa <3

    x

    1 decennium geleden
  • Ossum

    he wasn't :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen