Deel 59

Juaa, dit gaat lekker snel <3.

-
We lopen naar één of andere balie. 'Goedendag, kan ik jullie helpen?' 'Wij hadden hier iets gereserveerd op de naam Musso.' 'Ja gaat u maar naar de kleedkamer, daar ligt aangepaste kledij.' 'Oké.' Ik stap samen met Eva naar een kotje waar twee rode bikini's liggen. We trekken ze aan en gaan het hokje uit. De jongens staan al op ons te wachten.
'En wat gaan we doen?' 'Jacuzzi' Je gaat naast Mason staan. 'Hoe kan ik je ooit bedanken?' Hij lacht maar geeft geen antwoord. Eerst moeten jullie je nog douchen voor dat je de jacuzzi in stapt. In de jacuzzi is het lekker gezellig met een glaasje champagne. De middag komt eraan en jullie gaan eten in het bijhorend restaurant. Jullie eten alles op. De namiddag is het lekker rustig, in de sauna, het zwembad en de masages waren zalig.
Het is avond en jullie moeten vertrekken. Jammer, het was net zo leuk aan het worden. De limo komt jullie terug ophalen en voert jullie naar het hotel. Jullie nemen de lift terug naar verdieping 2. Je loopt in de armen van Mason kamer 260 in. 'Wacht, ik ga eerst om mijn valies.' Je ziet hem zachtjes knikken. Je loopt de kamer uit en loopt de kamer van Eva binnen. 'Ik kom even om mijn valies.' Je neemt je valies en gaat terug naar Mason's hotelkamer.
Je zet de valies naast het bed. Mason komt achter je staan en slaat zijn armen om je heen. Je draait je om en jouw lippen belanden op zijn zachte lippen.
Reacties = vervolg :)

Reageer (3)

  • ESCAPEJess

    WOEHOE je moet super snel verder <3
    xxJess

    1 decennium geleden
  • INFIRESMAN

    WIJ WILLEN DEEL 60!

    WIJ WILLUUN DEEL 60!

    ect ect. xD

    nee serieus en wel NU!

    1 decennium geleden
  • Ossum

    Love it <3.(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen