In love with Mason Musso. -58
-
In de limo hangt de sfeer wat laag. Je zucht en je verveelt je. Niemand zegt iets, zelfs Eva niet. Je wilt bijna in slaap vallen maar de limo stopt. 'We zijn er' roept de chauffeur. Eindelijk dat werd tijd. Ik stap als eerste uit omdat ik het dicht bij de deur zat. Je bent net uitgestapt en verschijnt een zwart iets voor je ogen.
Nu kan je helemaal niets meer zien. Een warme hand neemt jouw hand. 'Dit is niet grappig!' roep je. 'Sssstt' hoor je iemand fluisteren. Je weet zeker dat het Blake, Ant, Mason en Trace zullen zijn. Daar ben je gewoon zeker van. Ze laten me los en doen een deur open want je voelt de warmte al komen. Als we binnen zijn en de deur terug dicht is doen ze de blinddoek af.
Ik knijp even m'n ogen nog dicht, nog wennen aan het licht. Pas als heel mijn ogen helemaal open zijn besef ik waar ik ben. In een soort Welness dinges. Je kent dat wel, waar jacuzzi's zijn, zwembaden zijn, sauna's zijn en masages. 'Haaaaaappy Birthdaaay' roepen de anderen allemaal samen. Gosh help, ze wisten het dus.
Nu sta je daar, geen woord kan je uitbrengen. En zoals het spreekwoord zegt: met een mond vol tanden staan. 'Van wie weten jullie dat het mijn birthday is?' 'Van Mason' roepen ze vrolijk. 'Dus je vanmorgen toch dat het mijn verjaardag was?' 'joa, maar dit moest een verrassing blijven' Je krijgt een 'big smile' en je rent op Mason af. Je kust hem. 'En wij?' zeggen de jongens om te lachen. 'Jullie lekker niet.' en je steekt je tong naar hen uit. Je laat Mason los en je volgt hen.
-Reacties = vervolg.
Reageer (6)
verder
1 decennium geledenLike like liiiiike it :'D
1 decennium geledenLoved it <333
1 decennium geledensnel verder hij was super goed
Whoesh' iloveit(H)
1 decennium geledenSnell Verder
1 decennium geleden