Deel 57

Bedaaaaankt vr de reactiees '


-
We stappen de lift in en gaan naar de verdieping -1. Daar is het restaurant. We zetten ons aan een zes personen tafel. Het is een buffet dus je kan kiezen wat je eet. Je eet waar je goesting in hebt. De anderen weten nog van niks dat het mijn verjaardag is. Naajah, het zijn hun zakens eigenlijk niet. Het blijft lekker tussen Mason, Eva en ik. Alhoewel Eva of Mason hun mond niet zouden voorbij praten. Toch denk ik dat ze het gaan doen.
Zo'n ramp is dat ook weer niet. Na een tijdje hebben jullie allemaal gedaan met eten. 'Zullen we vandaag iets doen?' 'juaa' hoor ik iedereen zeggen. Ik knik gewoon maar. 'En wat zullen we doen?' vraag ik uit nieuwsgierigheid. 'Je zult wel zien.' antwoord Trace op mijn vraag. Oké, nu ben ik wel erg nieuwsgierig. We laten de borden enal staan en we gaan er vandoor. We gaan eerst nog even naar onze kamers.
Ik stap samen met Eva onze hotelkamer binnen. 'Zou je he erg vinden als ik bij Mason slaap?' vraag je heel liefjes aan Eva. 'Nhee, tuurlijk niet en hoe was het gisteravond trouwens?' 'Owjha dat.' Je voelt je rood worden. 'Eumh... We hebben 'het' niet gedaan.' 'Hoezo niet?' 'Heel simpel, jij kwam binnen.' Je ziet Eva schuldig kijken. Ik lach naar d'r.
Dan wordt er op de deur geklopt. Ik sta onmiddelijk recht en doe de deur open. 'Zijn jullie klaar?' We knikken. Ik neem snel nog m'n licht jasje en we zijn er vandoor. Als we buiten het hotel zijn staat er een grote limo voor ons. Mason houdt de deur voor me open. Ik kijk hem schattig aan. Ik stap in en ga op de langste bank zitten. Als iedereen in de limo zit vertrekt hij. Maar naar waar?
Reacties = vervolg (:

Reageer (3)

  • SMELLYALATA

    Seriously, deze quiz is verslavend ;o.

    1 decennium geleden
  • INFIRESMAN

    Dit is een reactie
    krijgen we dan nu een vervolg ?:9~(baby)

    1 decennium geleden
  • loveisblind

    <3.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen