Deel 56

Weetje, ik ben niet dom hoor'. Bij de voorige quiz, was er een vraag ofdat je een reactie zou nalaten. De meesten onder jullie hebben gestemd ; juaaaaa'. Maar jullie hebben jullie er niet aan gehouden. Nu stel ik deze vraag nogmaals en wie 'juaa' zegt zal er één nalaten ,ok?


gaaje een reactie nalaten? En gelieve eerlijk tezijn.

juaaaaaaaaaaa.
nheeeeeeeeje.

-
Hailey POV
Ik wordt wakker naast Mason in mijn bh en m'n broek nog aan. Het is nog donker in de kamer. Zonder geluis te maken open ik de gordijnen. Een kreun hoor ik. Het is Mason, hij is wakker geworden. Hij stapt uit het bed en floep, zijn broek valt af. Hij heeft gisteravond vergeten zijn riem terug dicht te doen, haha. Hij trekt zijn broek terug op en doet nu zijn riem dicht.
Hij komt naar je toegewandeld. 'Goodmorning sunshine.' 'Goodmorning honey' zeg je en hij kust je in je nek. Je kijkt op de klok die op het kastje staat. 09.36u. 'Ik ga me douchen' zeg je. Je gaat de badkamer in en doet wat je moet doen; je douchen dusz. Met een handdoek rondom je loop je de badkamer uit.
Je ziet Mason naar je staren. 'Wat? Nog nooit een halfnaakt meisje gezien, misschien?' hij lacht. Je neemt je kleren en gaat terug de badkamer in. Nog je make-up en je bent klaar. Je neemt je gsm en schuift hem open. Je hebt net een melding gekregen. 'Birhtday; Hailey' staat er. Het is waar, het is vandaag lekker je verjaardag.
Je komt de badkamer terug uit. 'Ra ra ra, welke dag is het vandaag?' vraag je. 'Euuhm.... Woensdag?' 'juaa, maar de hoeveelste zijn we?' 'De vijtiende.' 'juaa,' je kijkt hem hoopvol aan, dat hij het zou weten dat vandaag je achttiende verjaardag is. Hij trekt zijn schouders op en gaat nu de badkamer is. Dat is het dan, hij is het vergeten. Je zucht.
Eva komt als een vrolijk kippetje Mason's hotelkamer binnen. 'Happy B-day' roept ze vrolijk. Ik lach , toch iemand die het niet vergeten is. De deur van de badkamer gaat open. Mason komt in zijn boxer naar me toe. 'Dat was het dus dat je me probeerde wijs te maake, it's ya birthdaay (:' 'joaa' roep je vrolijk. 'Haaappy birtdaaaaay' roept hij me toe. Je kust hem vol op de mond. Hij laat je lippen terug los en gaat weer de badkamer in. Hij is sexy in die boxer =D. Mason is klaar met zich te douchen en we gaan met z'n allen naar beneden om te gaan ontbijten.

Reacties = vervolg.

*
-

Reageer (7)

  • aboutme

    Ik weet niet hoe het kwam,
    waarschijnlijk een foutje/storing op Quizlet
    maar er is ipv mijn story jouwe in de spot gezet. ach wou ik even zeggen (:

    1 decennium geleden
  • Deatheyes

    vooooolgeeendeeeeee!

    1 decennium geleden
  • SMELLYALATA

    IIIIII LIKE IT :'D

    1 decennium geleden
  • INFIRESMAN

    VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRDDDDDDDDDDDDDDDDDEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRR

    Ik hou van deze quiz
    ik ben verslaaft aan deze quiz
    Ik kna niet zonder deze quiz
    En je moet heel snel verder gaan met deze quiz ;D

    XD

    1 decennium geleden
  • Secret20

    volgendaaaaaaaa!!! ze zijn echt spprr leuk!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen