Deel 53

-
Hailey POV
Tijdsprong; 13april. (':
Vandaag ben je weer zo vrolijk. Morgen ga je naar Mason maar waar in Europa zal hij nu zijn? Ik ga hem wel eens bellen. Ik neem mijn gsm en kijk bij 'contactpersonen' en voilà je hebt Mason gevonden. Je drukt op bellen en de lijn gaat over. Hij neemt op(:. 'Schaaaaat(: ... Cvaa? ... Tuurlijk johh ;D ... Nee, maar ik heb ne vraagje. ... 14 april, morgen dus, waar ben je dan? ... Okeh en moet je daar dan ook optreden? ... Uhuu. ... Okey, ik spreek je nog wel. ... Ilyatoo x' En je haakt op. 'Hij is morgen dus in België, in Brussel en hij moet optreden in het AB,' zeg je tegen Eva. 'Gaan we je koffers maken?' 'jha tuurlijk.' Eva kent de weg al in mijn eerste huis. Ze heeft helpen inrichten en ze heeft hier zelf ook een slaapkamer. Zeg maar het is zo'n studentenkot ;P. Nee, dus niet; dit huis is van ons tweeën, Eva en ik. Ik trek mijn gigantische kleerkast open. Mijn skinny jeans moet mee, mijn bolletjes trui. ondergoed zeker ^^. Jeneemt al je mooiste kleren en de gekste kleren mee. 'En nu naar de badkamer'. Voor make-up dusz. Ik neem mijn kistje met alles erin mee en ziezo; ik ben klaar met mijn valies. 'Eva, moet jij je valies nog make?' 'Nhee joh, ik heb hem al gemaakt en hij staat nu in mijn auto' 'Auto?' 'juaa, ik heb mijn rijbewijs' en ze showt me haar rijbewijs. Je wiebelt met je wenkbrauwen, 'nice car' zeg je tegen Eva. Ze zet een trotse glimlach op. 'Wat gaan we nu doen?' 'Centrum?' We knikken allebei. Ik stap de naajsze auto van Eva in en we zijn op weg naar het centrum. 'En wat gaan we daar doen?' vraag ik. 'Nieuwe schoenen halen.' 'Okeh ;D' Je gaat lekkere nieuwe pumps kopen en sneakers. Eva parkeeert haar auto op een parking , dohhh. We stappen de bekendste schoenenwinkel van LA in. Sneakers en pumps zie je genoeg. 'Wat dacht je van die sneakers?' vraag je aan Eva terwijl je zwart met wit en blauwe sneakers toont. 'Goedgekeurd.' zegt ze. Okeh, en nu nog pumps. Je gaat naar de pump-afdeling bij de maat 41, (juaa, ik heb groote voetjes ik weet het ö'). Je favoriete zijn de gele met een strikjee. Je neemt ze en Evaheeft blijkbaar ook een keuze gemaakt. Beiden gaan we naar de kassa en rekenen af. Ik leg mijn nieuwe schoentjes in de koffer van de auto. We rijden terug naar huis. Eerst was het nog lekker zon, maar een koude wind steekt uit. Waarom had je nu geen jas aangedaan ;D. Alsjullie thuis zijn, loop je zo snel mogelijk naar binnen want een regenstorm is begonnen. 'En nog twee daagjes en je wordt achttien' zegt Eva vrolijk. Ik knik , dan zie ik Mason eindelijk. 'Voor morge, hoelaat moeten we dan vertrekke?' vraagt Eva. 'Om 7u bij het vliegveld zijn, dan een kwartier wachte op het vliegtuig en dan zijn we foetsie.' 'Ach man, weer vroeg opstaan.' 'We zullen best gaan slaapen dan zeker.' We gaan beiden naar bed en ik zet mijn gsm-wekker op 05u. Want jullie moeten jullie nog beiden douchen en eten en een halfuur rijden naar het vliegveld. 'Slaapwel' 'Slaapwel' Ik doe het lampje uit en ga slaape.
next day
Je wekker loopt af. 'Hmmm'. Je schud Eva wakker. Ze is een middagslaper. Beiden staan jullie op en ontbijten , douchen en rijden naar de luchthaven. Net op tijd want het vliegtuig van ons is net geland. We stappen op het vliegtuig. Je laat Eva voor anders zit jij bij het vliegtuigraam. Een creepy vent van veertig jaar (mijn leerkracht nederlands - engels , hahah ;D) naast je zitten. Je kijkt de andere kant op, naar Eva. Ik haar met grote ogen aan. Ze lacht, omdat jij naast die man zit. Plotseling voel ik een hand op mijn been. Ik draai me om en zie dat die creepy vent het doet. Ik neem die hand en leg hem op zijn been. Na vijf minuten doet hij het weer. 'Zeg, blijf nu een keer van mij!' roep je tegen die vent. Een dame van het vliegtuig komt naar je toe. 'Valt hij je lastig?' Ik knik. Ze begeleid de man naar een andere plaats, gelukkig. Nog lang mogen jullie in het vliegtuig zitten. Je doet een dutje. Maar niet voor lang. Twee uur heb je kunnen slapen. Pff, nog dertien uur vliegen en je bent in België. Je verveelt je. Uit je zakken neem je je nieuwe gsm. Eeen SonyEricsson W910i (demijnen dus xP). Met een lekker groot scherm en een handig toetsenbord. Je gaat via games, naar het internet. Ik weet dat het geld kost maja, je gaat effe op je msn en voilaa; Mason is online. Hij zegt niks, waarom niet, anders was hij altijd zo enthousiast als ik online ben. Een oude valse vriendin van school, Laura begint met je te praten. Je haat dat mens verschrikkelijk veel. Ze is dan wel een jaar jonger dan jij. Maar toch ze is en blijft een bitch. Ze verpeste je schooljeugd. Je zat ermee in klas vijf jaren lang. Het zesde jaar heeft ze niet gedaan in mijn klas, omdat ze moest verhuizen. Maar naar waar intresseerde je niet. Van haar meelopertjes heb je gehoord dat ze naar België verhuist is. Nu maar te hopen dat je haar niet tegenkomt. Laura zit te zagen. Eerst over dat ze me mist, omg, ik moet kokhalzen denk ik. Ommekeer begint ze Metro Station, dat ze flipt dat ze naar België komen en dat ze zal gaan kijken. Wat? Ze gaat gaan kijken, mijn ergste nachtmerrie. Ik zeg gewoon dat ik het weet en meer niet. Van een lange tijd op een helderende scherm te zien kijken wordt je moe. Je valt dus in slaap. 'Hailey, wakker worden, we zijn er' fluisterd Eva in mijn oor. Stilletjes aan wordt ik wakker. We nemen al onze spullen en gaan het vliegtuig uit. En nu naar een hotel gaan. 'Ik ga echt niet te voet naar een hotel' 'Wacht, laat dit maar aan mij over.' zegt Eva. Ze roept een taxii. 'Naar het hotel *verzin ff naam*' zeg je. Hij knikt en we vertrekkken. Na een kwartier zijn we toegekomen. We stappen het hotel in en lopen naar de balie. Je regelt alles met de mevrouw en je krijgt kamer 258. Het is trouwens al avond. Ongeveer 18u; in het hotel betekent dit etenstijd. Je eet alleen wat je lekker vind. Waarschijnelijk begint Mason's optreden om 19u. Nog tijd genoeg... maar, je hebt geen kaartjes. Hoe kom je in godsnaam nu binnen. Dat zal je wel zien. Als jullie klaar zijn met eten gaan jullie terug naar de kamer en wachten. Het is kwart voor zeven en jullie gaan de stad in. Meiden met een shirt van Metro Station lopen voor jullie neus. Echt heel gemakkelijk om de weg naar het AB te vinden (;. Jullie zijn aangekomen en wow, zo'n lange rij heb je nog nooit gezien. Eva en jij sluipen langs de zijkant naar een één of andere uitgang om binnen te kunnen. Er is wel een uitgaan, maar er staat een bodyguard. 'Meneer , mogen wij binnen' vraagt Eva met puppyoogjes. 'Nee' ' Maar Hailey, is de vriendin van Mason.' ' Jaja, dat zegt iedereen.' 'Ze liegt niet.' zeg je. De bodyguard zet zijn zonnebril af en bekijkt je aandachtig. Hij lijkt je nog te geloven wat dus ook waar is. Hij opent de deur en je stapt binnen. Veel deuren maar nergens zie kleedkamer 'Metro Station' staan. Of wacht, er is nog een deur het einde van de gang. Je bekijkt de tekst die op het bordje staat en je leest; Metro Station kleedkamer. 'Hier is het, hier is het.' fluister je tegen Eva. Zachtjes klop je op deur deur. 'Jaa' hoor je je broer zeggen. Ik duw de klink naar beneden en doe de deur open. Tot mijn volle verbazing zie ik Trace, Ant en Blake en.......


Lang genoeg ? (A)

Reageer (5)

  • Nathaliieex3

    mijn leerkracht ned is een hottie van 20 jaar

    1 decennium geleden
  • Nathaliieex3

    ik heb ook grote voetjes
    42

    1 decennium geleden
  • INFIRESMAN

    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
    ik ga je vermoorden als je nu niet snel verder gaat want IK WIL WETEN WAT ER GAAT GEBEUREN O.O

    xx:Y)

    1 decennium geleden
  • SMELLYALATA

    Whoeeh sexysexyy, verder :'D

    1 decennium geleden
  • BiebStyless

    Snell verderrr en well Nu :P ik will de volgende want.... ik ben nieuwschierig :D:D

    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen