In love with Mason Musso. -52
-
- next day.
Mason POV
Onze eerste concert begint vandaag. Echt enthousiast ben je niet. Je kijkt er zelfs tegenop. Trace is in ieder geval wel enthousiast. Hij heeft een grote smile op zijn gezicht en de reden is. . .'Trace, waarom heb je zo'n smile op je gezicht?' 'Hanna komt vandaag ='D' zegt hij nog vrolijker. Aaah man, Trace heeft zoveel geluk, waarom komt Hailey nu niet? Ik pak mijn gitaar en herhaalt nog even het liedje 'Shake It'. Op het concert moeten jullie van jullie manager vijf liedjes spelen. Samen met de groep moeten jullie vijf liedjes kiezen. 'Ik kies vooor Wish we were older (;' zeg je. 'Ikke voor Kelsey' roept Blake, jouw 'schoonbroer'. 'Euumh. moeilijke keuze , ik wil ze allemaal spelen' zegt Trace nog steeds in zijn goede bui. 'Dat kan niet, vijf en niet meer of minder' roept de manager ons nog na. 'Dan voor; Californiaa (':' Ik knik. 'En jij Ant, welk liedje wil jij graag spelen.' 'Seventeen forever.' En nu de vijfde nog. Die beslissen we allemaal samen. 'Hebben jullie al jullie lijstje?' 'Nog eentje' zeg je tegen de manager. 'Control dan eh. (:' 'Okeh;' 'We hebben ons lijstje ' De manager komt naar de tafel en neemt het briefje en gaat ermee vandoor. De bus start en we gaan naar de echte bestemming waar we moeten zijn. Een grote sportarena zie je voor je. Wauw, dus zo dadelijk gaan er hier zoveel mensen of fans komen staan. Nogeen geluidstest doen en alles is klaar. 'Laat de fans maar komen' roept Ant met zijn sunglasses. We moeten ons nog gaan omkleden. Ik stap naar de kleedkamer en doe de kleren aan die klaarliggen. Ik neem mijn rode elektrische gitaar en ik doe de soundtest. Alles werkt gewoon perfect, alleen mist er iets. ofcousee; Hailey ontbreekt. 'Hé, Mason, Hailey komt eh.' Ik kijk Trace ongelovig aan. Hij knikt van ja. Die blik van Trace ken je het is een grap, een één april grap. Ik schud me hoofd 'Het is geen waar' zeg je met een zucht. Trace's glimlach verdwijnt en met een blik in zijn ogen die zeggen dat het jammer is je de grap doorhebt. 'Komt Hanna echt?' vraag je. Hij knikt, deze keer niet met die blik. 'Over een uur gaan de fans de zaal binnen' hoor je mannen zeggen. Je kijkt door een klein raampje, en er staat al een hele lange rij voor de ingang. jawadde-dadde. Je neemt een akoestische gitaar vanuit de kast. Je begint er op te spelen een uur lang. 'Jullie moeten over 2 minuten op' Fans hoor je al juichen tot en met. Soms hoor je zelfs je naam roepen. 'We love Rome' zegt Trace. Hanna komt de laatste minuut onze kleedkamer binnengekomen. Volgens mij heeft ze gelopen want ze staat nogal rood. 'Naar het podium en hop, hop , hop.' Snel haast ik me naar het podium. Het eerste liedje dat we spelen is Kelsey, Je hebt goesting om de naam Kelsey te veranderen in Hailey. 'And I swim the ocean for you, the ocean for you. ooh; Kelsey'
Reageer (2)
eig wel fun
1 decennium geledenmen hartsvriendin noemt kelsey
en metro station heeft er n liedjj over
ze voelt zich altijd goed als ze het hoort
Ieeeeeeeh ik ging wel lekker :'D
1 decennium geledenstopt ie ineens
I love them<333333
Serieus dit is mijn fav quiz die ik op dit moment maak
PeeES
VERDAAHH
XxXxX