In love with Mason Musso. -51
-
Als we net weggingen van het centrum stormden nog fans op ons af. Snel deelde we nog handtekeningen uit en gingen de bus terug in. Je was moe van die lange afstanden te stappen en je besluit te slapen. Nog zestien dagen en het is Hailey's verjaardag. Je wou dat je die dag bij haar zou zijn. Maar dat kan gewoonweg niet. Veel piekeren doe je. Uiteindelijk val je toch in slaap.
- Hailey POV
Nog zestien tot je verjaardag er is. Je kan al niet wachten. Je kijkt op je klok en het is nog maar net 18u gespasseerd. Je krijgt honger. Eva blijft bij je slapen en heeft lekker zin in fastfood, frietjes dus. 'Kom we gaan om frietjes.' Vol tegenzin ga je mee met Eva naar het dichtsbijzijnde frietkot. Een frietkot dat frietjesland heet; omg. Wie noemt er nu een frietkot frietjesland? Gekken dus. Eva en jij stappen binnen. De warmte komt snel op je af, want buiten was het aan het vriezen. Twee mensen staan voor jullie. Gelukkig hebben ze maar een kleine bestelling. Snel is het aan jullie. 'Een middelmatig bakje en een frikandel.' zegt Eva; typisch haar, altijd frikandillen. 'En jij?' vraagt een jongen die achter de soort frietbar staat. 'Een klein bakje friet.' Hij knikt. 'Droom ik nu of staarde hij nou zo naar me?' vraag je aan Eva. 'Hij staarde en nee je droomde niet.' Je rolt met je ogen. Help ik ben bezet hoot (; lekker met Mason. Vanaf als je aan hem denkt valt je glimlach weg, je mist hem zoo. Je denkt aan Mason , aan wat hij nu aan het doen is. Eva zwaait met haar hand voor mijn ogen 'Ben je er noog?'. Ik knik. En hopsaa, de frietjes zijn klaar. lekker smullen maar? Samen met Eva ga je weer naar huis. Thuis zet je de tafel en eet je frietjes op. Eva is zoals gewoonlijk aan het smekken. Een teken dat het voor haar smaakt. Terwijl Eva nog aan het eten is doe je de afwas. Dan moet Eva afdrogen, iets wat jij niet graag doet.
Er zijn nog geen reacties.