In love with Mason Musso. -50
-
Eindelijk, alle fans hebben nu een foto en een handtekening. Onze tourbus staat er nu ook al. Ik stap als eerste in. Het is ondertussen al dinsdagmorgen. Moe ben je niet meer, je hebt al ongeveer twaalf uur in het vliegtuig geslapen. Je neemt je laptop en logt je in op je msn. Je zoekt voor Hailey, en nee ze is jammergenoeg niet online. Je logt je snel weer uit. Je verveelt je dood. je kijkt in de instrumentenkast, en je neemt je akoestische gitaar. Je begint gewoon maar iets te spelen en het klinkt wel nog. Nu alleen nog een tekst.
'I know i'll see you again
weither far or soon
but I need you to know
that I care
and I miss you'
zing je. Zo gaat de voormiddag nog door. Het is nu net middag en je krijgt wat honger. 'Mason, komen eten' roept Trace. Je legt je gitaar weg en gaat naar de 'mini-keuken'. Ik ruik spaghetti. Hmmm, heerlijk. Ik zet me naast Trace en ik schep mijn bord vol met spaghetti. Je eet je bord helemaal leeg en het heeft gesmaakt. 'Vandaag gaan we het stad verkennen.' zegt Trace tegen ons. Ik knik dat het goed is. Eerst ga je je douchen en dan vertrekken jullie. Je bent klaar en je komt de badkamer uit. Je neemt je zonnebril en zet hem op. De tourbus rijdt nu richting het centrum. Fans lopen nu achter onze tourbus te gillen en te springen. Je zucht, die vier maanden worden lang, te lang zelfs. Je mist Hailey nu al. De bus stopt op een afgelegen buurt bij het centrum. Enkele fans zijn ons achtergevolgd. Een meisje van rond de zestien jaar omhelst je bij het nemen van een foto. De andere nemen gewoon foto's van je om op het internet te plaatsen. Je deelt aan iedereen die er staat handtekeningen uit. Een halfuur sta je daar met de fans. En eindelijk als ze genoeg foto's hebben genomen gaan ze weg. Trace zet nu ook zijn zonnebril op en we vertrekken naar de winkelstraten en de toren van Pisa. Op zich is Rome wel mooi. Maar als je in een winkel naar de prijzen kijkt, is het te duur. We zijn aan de toren van Pisa gekomen. Op foto's lijkt hij kleiner. Ant vraagt aan één of ander persoon die hier ook rondloopt om een foto te nemen van ons zen vieren bij de toren van Pisa. Die jongen neemt er één en geeft de camera terug aan Ant.
Er zijn nog geen reacties.