Deel 49

-
Mason POV
We zijn nu net aangekomen bij het vliegveld. Een journaliste staat al op ons te wachten. Dezelfde als van op onze MTV interview. We stappen er naartoe. Direct begon ze vragen te stellen. 'Mason, onlangs zijn er foto's van jouw en een meisje gesignaleerd. Zijn jullie een koppel?' 'jaa'. Vragen over onze optredens waren er ook; maar die beantwoorden Trace, Ant en Blake. Na een paar vragen te hebben gesteld gaat ze weg. Eindelijk! Wij moesten er ook vandoor. Snel stappen we het grote gebouw binnen en wachten we tot dat onze vliegtuig er is. We zitten binnen op één van die bankjes. 'Mason?' 'jua' 'Ben jij echt met mijn zus?' vraagt Blake. Ik knik. 'Ik kan er toc nieks aandoen dat ze zo mooi is (;' zeg je. Blake kijkt je raar aan. Anthony haalt zijn camera vanuit zijn valies en oh help, 'zeg eens hallo tegen de Ant cam Mason.' 'Hayy' Ant begint zijn eigen gesprek over onze tour voor een nieuwe episode om op youtube te zetten. Je zit te piekeren over Hailey's verjaardag, over hoe zij haar verjaardag zal vieren zonder je. Ach man, stop er over het is belange nog geen 15april. 'Het vliegtuig is er' roept onze manager. We nemen onze valies van de lopende band en gaan naar buiten, naar het vliegtuig. In het vliegtuig zit je naast Trace en Blake. Trace valt als eerste in slaap en omg, hij snurkt, helpp. En Blake valt ook al in slaap. Iedereen van de band slaapt al, jij niet, je kan niet slapen, je zit steeds na te denken over Hailey. En ook je kan niet slapen door Trace's zijn gesnurk. Pas na een paar uur kan je slapen. Nog 13 uur vliegen. Waarom ligt Europa niet dichter bij Amerika of er net naast. Nee, die zee zit gewoon in de weg. Onze eerste optreden is in Italië. Een mooi land heb ik gehoord van Ant. Ik weet het niet, ik ben er nog nooit geweest. Dit zal nu mijn eerste keer zijn. Mijn eerste keer in Europa. 'Wakker worden allemaal.' roept men manager. 'Zijn we er?' vraag Ant. Onze manager knikt. We stappen uit het vliegtuig. Rome, het is inderdaad mooi. Fans staan achter het hekken van het vliegveld te duwen en te trekken om foto's te nemen of aandacht te trekken van ons. Ik zet mijn zonnebril op, het is hier lekker mooi weer. Met zen allen gaan we naar de fans om handtekingen uit te delen. Sommigen onder hen willen zelfs een foto nemen met ons. Niet sommigen , maar allemaal.

Reageer (1)

  • Nathaliieex3

    je bent van belgie hee?
    dat merk je soms aan u maniiervn type
    kbn ook vn Belgiee

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen