Deel 48

-
Hij is nog maar vertrokken en je mist hem verdomd veel. Je smst Eva, om snel langs te komen ,want het is nu al bored zonder de jongens. Eva is er, gelijkaan ben je weer vrolijker. 'Ik heb de vliegtickets' zegt ze vrolijk. 'Yesss' gilde je. Nu kon je niet wachten voor het 14 april was. De dag voor je achtiende verjaardag. 'En ik heb ook al geboekt voor het hotel in Antwerpen.' Je omhelst Eva, ze is je reddende engel die voor alles zorgt. Je haalt je laptop uit. Logt ff in op msn en hopsa, 58 mensen online. Onder andere: Mason, hij heeft dus ook zijn laptop mee (;. 'Komaan, chat met Mason' zegt Eva. Ik knik. Ik open het chatvenster.

Hailey<3 zegt; Mason, ikmisyaaa ):
Mason<3Hailey zegt; Hailey, kmisjeook.
Hailey<3 zegt; Wanneer ben je aan het vliegveld?
Mason<3Hailey zegt; Over twintig minuutjes zijn we er en dan moete we 16u vliegen. Mr ik moet weg, ik bel je nog wel. iloveyou x
Hailey<3 zegt; iloveyoe x

Mason gaat offline. 'Mag ik even op myn msn?' 'tuurlijk , doe maar' Je laat Eva haar inloggen op haar msn. De namiddag gaat traag voorbij. Je kijkt televisie. Je gaat samen met Eva boodschappen doen die je moest doen van je mama. Je kijkt op je horloge, net nog geen 15u. 'Weet je wat? We gaan vanavond naar een fuif. Goed?' Je schud je hoofd, echt geen goesting in.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen