In love with Mason Musso. -47
-
Hailey POV
'Wat is er?' vraag ik bezorgd aan Mason. 'Ik moet een week vroeger op tour, dus ik zal maandag al moete vertrekke' zegt hij onschuldig. 'Laten we er nu niet aan denken en denk dat we leuke dingen gaan doen (;' Hij knikt al lachend, het voelt beter om hem al lachend te zien.
Tijdsprong - Maandag.
Veel leuke dingen hebben jullie in het weekend niet gedaan, Mason moest steeds gaan repeteren. Maar gelukkig was Eva er nog. Zonder haar zou je je verveeld hebben. En vandaag, vandaag vertrekt Mason op zijn Europese tour. Je bent thuis en Blake zit nog op zijn laatste minuten zijn valies aan het maken. Je hebt dan ook een crazy broer. Een grote bus parkeert net voor je huis , je leest; Metro Station. Ofcourse het is de tourbus om Blake te komen halen. 'Blaaaaaaaaaakee, de bus is er.' 'Ja, wacht nog twee minuten'. 'Ding-dong' de bel ging. Snel loop ik naar de voordeur en ik doe open. Mason, Trace en Ant staan voor je neus. Er verschijnt een grote glimlach op je gezicht als je Mason ziet. Je kust hem te pletter. 'Ahum, wij zijn hier ook nog' hoor je Trace zeggen. 'Jaja,' pruttelde je tegen. 'Ik ben klaar' zegt Blake. Tijd om te vertrekken dus. Nu besef je pas hoeveel je Mason de komende vier maanden gaat missen. Veel gaat missen, maar je hebt al een geniaal idee; namelijk; je gaat op je birthday zelf naar Europa gaan om Mason persoonlijk te bezoeken. Een geniaal idee dus. Eva weet het ook en gaat mee, omdat ze erbij wil zijn op mijn achtiende verjaardag. Nu is het maar te hopen dat Eva haar grote mond niet voor bij praat want je wil dat het een verassing blijf. 'Hailey, we moeten er vandoor' zegt Mason. 'Wacht' je kust hem nog snel even. Dit moment mag voor eeuwig zijn. forever. Je gaat nog meemet ze naar buiten en geeft ze allemaal nog een dikke knuf. Echt je gaat hem missen. De bus vertrekt en je zwaait tot ze de hoek om zijn en Mason is nu voor vier maanden weg.
+ Als jullie mijn serie maken, moeten jullie ook deze serie maken. ;
http://www.quizlet.nl/serie/20313/and-i-swim-the-ocean-for-you-the-ocean-for-you-oooh-leila--mason-musso/
Waarom? - Deze serie is verslaavend en het gaat lekker ook over Mason<3.
En als de link niet werkt , kopieer het en plak het in uw browser.
&&. 2reacties of ik ga lekker niet door.
Reageer (2)
DIIIIIITTTT is de 2duuh reactie ik ben totaal iemand anders.
1 decennium geledenik heet pietje die toevallig ook op dit acount zit
Snel verder(H)
ik lieg niet :'D *uchemm*GEIL KIND O.O
1 decennium geledendaaaaaaaaannnkkeeee dat je reaclame voor me maakt
Snel verder <3333
love love love it! *kijk ik 1000 keer
is er al een nieuwe? is er al een nieuwe? :'D*
xx