In love with Mason Musso. -46
-
- Mason POV
'En ik moet nog eens iets vragen.......' Hailey kijkt me al starend aan. 'Wat moet je vragen?' vraagt ze. Ik krijg de krop in mijn, ik durf het gewoon niet te vertellen. Nee nee, ik MOET het vertellen. 'Eumh... Ik zie je graag en ... zou je myn meisje willen zijn?' Hailey krijgt een smile op d'r gezicht. 'Natuurlijk wil ik jouw meisje zijn.' Ze staat recht en komt bij me op de schoot zitten. Algauw kust ze me op de mond. Ze wil , ze wil (; ik ben het gelukkigste mens op de wereld. 'Ik zie jou ook graag.' zegt ze. 'toch wil ik nu een wandeling maken (;' zegt ze vrolijk. Ik knik. Ze gaat er eerst douchen en ik wacht beneden op haar. Waarschijnelijk heeft ze zicht gehaast want in nog geen twintig minuten heeft ze zich kunnen douchen en omkleden. Ik loop samen met haar de deur uit. 'En waar wil je gaan wandelen.' vraag ik aan d'r. 'Waar we vanmorgen zijn geweest' zegt ze. Het stadspark dus. Onderweg leg ik voorzichtig mijn hand op haar heupen, ze lacht naar je en zij legt haar hand op mijn zij. Vlinders kietelen in je buik telkens als ze je aanraakt, dit is echt het meisje waarmee je je leven wil delen. Je ziet Hailey har gsm nemen, ze kijkt bij kalender, vandaag zijn we de 26ste maart, (;. ze gaat naar de maand april. 'Weet je wanneer ik jarig ben?' vraagt ze aan me. 'Ik heb er geen idee van.' zeg je. 'Raad eens, en het is in april.' ' De zeventiende?' 'nee, bijna' 'de veertiende?' 'nee, bijna,' 'zestiende?' 'neeheeee. de vijftiende (;' 'Ow faaaaaaaack.' 'Wadde?' vraagt ze. 'Ik ben op tour en en en....-' 'Sttt, ik weet het en kvind et helemaal niet erg.' fluisterd ze me toe. Toch vind je het erg dat je er die dag er niet kan bij zijn. We zijn net het park ingewandeld en mijn gsm gaat. Ik neem op. 'Hallo; met Mason Musso. ... En waarom?. ... Ja okeh, tot dan.' Hailey kijkt me bezorgd aan. 'Wat is er?'
Reageer (2)
Verderverderverder ö
1 decennium geledenSNEEEEEL VERDER O.O
1 decennium geledenIk ga dood als ik niet snel eentje verder maak
dan kom ik namelijk te kort aan deze Goddelijke serie :'D