Deel 42

-
Het is dus waar wat Miley zegt. En help, waar zou Hailey zijn. 'Kom we gaan haar zoeken' 'Oké.' Miley rent naar onze badkamer en doucht d'r snel, Mitchel trekt zijn kleren aan en is klaar. Nu moeten we nog wachten op Miley, na een halfuurtje is ze klaar. Snel gaan jullie naat buiten. 'En waar zou ze kunnen zitten?' vraag je. 'Het zwembad misschien.' 'Oké, we nemen de fiets en Miley zit jij achterop bij Mitchel' zeg je. Je fietstnaar het zwembad, nee ze zit er niet. 'Waar nu?' 'Bij jullie repetitiekot?' Ik knik. Snel fiets je naar daar. Je doet de deur open. 'Hebben jullie een meisje gezien? Lange bruine haren , helder blauwe ogen?' vraag je aan je managers. Ze schudden hun hoofd. Damn, nu zou ik echt niet weten waar ze is. 'Mason?' zegt Miley. Je wilt niet luisteren je zou graag alleen zijn, de liefde van je leven is verdwenen. Je loopt langs Mitchel en Miley en stapt weer op je fiets en rijdt naar een plaats waar je alleen kan zijn. Je rijdt richting het stadspark. Daar is het lekker rustig. Net voor het park zet je je fiets in de rekken en sluit hem. Je voelt je echt niet goed, die Hanne moet weg. Je laat je schouders hangen, geen goesting om rechtop te zitten. Je zet je op een bankje dicht bij een klein bosje. Nog een laatste keer wil je Hailey bellen, misschien neemt ze nu op. Wie weet......

Reageer (3)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen