In love with Mason Musso. -41
-
Mason POV
Ik wordt wakker naast Hanne. Waarom sliep ik niet met Hailey? Waar is ze eigenlijk? Je staat op en gaat naar de logeerkamer. Niemand, maar hé? der heeft wel iemand in gelegen. Ze zal vast beneden zijn. Je rent de trap af. Niemand is beneden. Je gaat terug naar boven naar je kamer om je gsm te halen. Hanne is ondertussen al wakkr. 'Hye schat' zegt ze tegen me. 'Schat?' vraag ik. Ik schud me wakker, 'ik ben helemaal je schat niet!' zeg je. Je neemt je gsm van op het nachtkastje en belt naar Hailey, lap, ze neemt niet op. Iedere keer dat je probeert te bellen is het haar voicemail. 'Waarom neem je nu niet op?' zeg je een beetje chagerijnig. Uit bezorgdheid ga ik naar de kamer van Mitchel. Ik storm de kamer binnen, Mitchel schiet wakker. 'Hebben jullie Hailey gezien?' vraag ik met trillingen in mijn stem. 'Ze ligt te slapen in de logeerkamer' ' nheeje, ik heb daarstrax gekeken en ze was er niet. 'Beneden dan?' 'ook niet'. Of wacht je krijgt een ideee, je belt gewoon naar Blake om te vragen of ze thuis is. Snel bel je naar hem. 'Blake, is Hailey thuis?' ... ' Weet je waar anders is?' ... 'Oké, bye' Ik schud mijn hoofd 'Ze is niet thuis' fluister ik. Miley's ogen worden groot. 'Ze is weggelopen, omdat jij met die Hanne sliep' schreeuwt ze tegen me. Ik kijk d'r raar aan, zou het waar zijn?
Reageer (4)
verdrr
1 decennium geledenverder O.O
1 decennium geledenspannend spannend spannend
gaa verder
1 decennium geledenVerder x)
1 decennium geledenA