In love with Mason Musso. -39
:[
Mitchel POV
Je wilt je kamer uitrennen, maar Miley houdt je tegen. 'Laat me los' zeg je tegen haar. 'Nee, ik wil niet dat jij dit doet, Mason moet dit nu maar zelf oplossen.' Je zucht, Miley heeft gelijk, je broer is oud genoeg om zijn problemen op te lossen. Je wist echter niet dat Mason een jeugdvriendin had gehad ;s. Je loopt de kamer uit en gaat naar beneden. Je ziet Mason happy in de keuken staan. 'Bro, waarom zo happy?' vraag je. 'Men jeugdvriendin is hier' 'Wie is dat dan?' 'Hanne' Je trekt je ogen wijd open toen je die naam hoorde. Hoorde je dat nou echt goed, Hanne, die bitch die op iedereen jaloers was. Hanne was op alle meiden jaloers die een vriendje hadden, en ze probeerde alle jongens van die meiden te krijgen, omg ze is een slet. 'Je kijkt eng' zegt Mason. Je knijpt je ogen dicht en opent ze weer normaal. 'Je meent toch niet dat ze hier zal slapen hé?' 'Jawel, ik heb haar ook moeten missen.'
Hailey POV
Miley is ondertussen bij je komen zitten. Ze zit je te troosten. Eindelijk heb je iemand gevonden die je begrijpt. Het kan je niet schelen dat ze bekend is, ze is er gewoon voor je. 'Bam' de deur vlamt open. Mitchel komt op ons afgelopen. 'Nu raadt je het nooit. Die jeugdvriendin is Hanne, de bitch die altijd jaloers was en iedereen probeerde te krijgen.' Dat was je nou echt wat je moest weten, tranen vloeiden over je wangen. 'We passen gewoon niet bij elkaar...' fluister je. 'Maar Hailey, natuurlijk wel, het komt allemaal wel goed' troost Miley je. Mitchel gaf je ondertussen ook al een knuffel. 'Maar, heb jij je mond weer niet kunnen houden, ik had toch gezegd dat Mason het zelf maar moest oplossen.' zegt Miley. 'Ja sorry, het was sterker of mezelf' verdedigde Mitchel zich.
Reageer (3)
en de derde
1 decennium geledenGa je snel verder?
2e reactie
1 decennium geledenSUUUUPER GOED!!!!
veeerrdeeeer
1 decennium geleden1e reactie