In love with Mason Musso. -38
Bij elk deel dat ik nu nog ga maken wil ik minstens 5reacties en dan begin ik een nieuw deel (;
Ik ga reactie plaatseee <3.
Ik ga echt geen reactie naalaten voor u.
*tijdsprong; 2u*
'Ding-dong' Mason rent naar de voordeur en doet hem open. Dat meisje is er. Je ziet dat Mason haar omhelst. 'Ik heb je gemist' hoorde je hem fluisteren. Ze komen beiden naar de woonkamer waar jij nu in de zetel zit. Je gunt ze eerst geen blik. 'Hailey, dit is mijn jeugdvriendin Hanne.' 'Hoi' zeg je gewoon zonder een blik na te laten. Mason trekt zijn schouders op en loopt met Hanne naar boven. Miley komt vanuit de keuken gelopen, 'was dat die jeugdvriendin?'vraagt ze. 'Ja' zeg je zachtjes teruh. Maar, maar dat is da meisje van vanmiddag op da terrasje.' je knikt nogmaals. 'Kom mee' zegt ze. ze sleurt je mee naar boven naar Mitchel's kamer. maar om naar zijn kamer te gaan moest je langs de kamer van Mason gaan. De deur stond open van zijn kamer. Je keek heel stiekem door het kiertje. Omg, ze lag helemaal op Mason, ze probeerde hem zelfs te kussen. Je trok je hoofd weg en ging mee met Miley naar Mitchel's kamer. Die kamer leek op die van Mason. maar je wou niet aan hem denken. 'Oké, wij drieën gaan iets leuks doen.' begint Miley, je zucht. je wilt nu niets leuks doen, het enige wat je wil is alleen zijn. 'Sorry, Miley, hier heb ik ff geen zin in.' zeg je.' je loopt naar de logeerkamer en zet je op het bed.
Miley POV
'Wat scheelt er met Hailey?' vraagt Mitchel aan me. 'Mason, zijn jeugdvriendin is hier en dat is het meisje die ons de bestellingen vroeg op het terrasje en zij blijft hier ook slapen en... - 'En wat?' 'Daarstrax heeft ze in Mason's kamer gekeken en zij lag bovenop Mason' 'nee, dat meen je niet' 'Toch wel.'
Reageer (5)
goed zooo
1 decennium geledendus nu gaa ik door
1 decennium geledenIk ga het veranderen naar 3 reacties; het werkt blijkbaar niet -_-'.
1 decennium geledenjuah verder!!!
1 decennium geledenik wil weten hoe het afloopt met mason!
Kziej Graag x)
1 decennium geledenVerder