In love with Mason Musso. -37
'Weetje, er komt nog een meisje hier vanavond slapen?' begint Mason. 'Wie dan?' 'Laat me uitspreken., dat meisje hebben we vanmiddag gezien, de bedienster van het terrasje. Ik herkende der eerst niet, maar op de achterkant vande rekening had ze haar mobielnummer geschreven, en ik had haar daarstrax gebeld en haar gegevens klopten zoals mijn jeugdvriendin., Dus zou zij hier vanavond mogen slapen?' Je knikt alleen maar. Je staat op en gaat terug naar binnen, je voelde je er niet goed bij, waarom kon je de waarheid niet vertellen dat je het niet wou dat ze bleef slapen. Je wou gewoon niet omdat je hem niet wou kwetsen omdat het zijn jeugdvriendin is. 'Pff' zucht je. 'Is er iets?' je keek even achter Miley om te kijken of Mitchel er niet stond, nee dus. 'Vanavond, komt er een meisje hier slapen, een jeugdvriendin van Mason, en echt, ik voel me er niet goed bij' 'Vertel het hem gewoon!' 'Dat is juist het probleem , ik kan het niet.' 'Arm meisje' Miley omhelst je. 'Weetje wat, ik ga vanavond samen iets met jou, zodat je niet steeds op haar moet kijken.' zegt Miley. je wordt alweer wat vrolijker. Mason is ondertussen ook al binnen gekomen. Je kijkt niet om naar hem en hij niet naar jou. Op de een of andere manier wou je toch dat je moeder 'nee' had gezegd.
Reageer (1)
Verder x)
1 decennium geledenAurélie Loves You