In love with Mason Musso. -36
Alles zit in je rugzak en huppelt naar beneden geeft je mama nog een zoen en je bent er weer vandoor. Deze keer ga je met de fiets naar Mason. Je fietst, fietst en fietst en je bent er. Ik bel op mijn gemak aan en hij doetnog open ook (;. 'Hey, je bent er al' 'jaa, ik heb le gehaast' 'Snel, kom binnen' Snel loop je naar binnen. Daar zie je Miley en Mitchel Halo 3 aan het spelen zijn. En er ligt nog een derde afstandsbediening, waarschijnelijk van Mason. Je zet je in de zetel en volgt het spel op het grote plasma - scherm. Na een tijdje stoppen ze met spelen. 'en wie heeft er gewonnenN' vraag je. 'Miley' 'Haha, dat deze twee kerels verliezen van een meisje' je lacht ze een beetje uit. Ze konden er ook wel om lachen, het is maar een spel. Ze zetten de televisie weer op gewoon scherm, Miley draait zich om en kijkt naar de televisie. 'Mitchel moet je kijken, je zingt.' Miley wijst naar de televisie waar nu Hannah Montana op te zien is. 'Oh nee, dat is van de aflevering; you gotta lose this job.' Miley knikt. 'Doet die televisie uit, ik wil mezelf niet zien spelen, dat zou vernederend zijn' zegt Mitchel. Jij en Mason lopen de tuin in laat ze maar hun discussie over de Hannah Montana serie uitvechten. Buiten zet je je op het in de tuin en Mason komt naast je zitten.
Er zijn nog geen reacties.