Deel 35

;D
'Wat zouden jullie graag bestellen' vraagt de bedienster. 'Voor mij baccardi breezer' zeg je.'Colaaaa(:' zegt Mitchel 'Fanta' zegt Miley. 'En voor deze jongeman?' vraagt ze nogmaals. 'Doe ook mr baccardi breezer' 'Oké' en ze loopt weer weg. 'Alcoholicer' zegt Mason tegen me. Het is vooral hij die het moet zeggen. 'Je hebt ook baccardi gekozen' ' Ja omdat ik niet wist wat anders te nemen' En hij steekt zijn tong uit naar je. Je steekt je tong terug uit naar hem. Niet veel later komt dat meisje terug bij jullie. Ze zet de drankjes op tafel en geeft de rekening aan Mason. 'Dan is dat 7.50euro asjeblief' zegt ze. MAson geeft haar het geld en ze verdwijnt alweer. Hij bekijkt de rekening goed. Hij draait dat briefje om en ziet een telefoonnummer alleen weet je dat niet om dat je naar de mensen zat te kijken. Het drankje is op en jullie vertrekken weer naar huis. Snel willen jullie weg, want wilde fans achtervolgen jullie al een tijdje. 'Gosh, houden die nooit op?' vraag je. 'Ik denk van niet' Vanaf dat je weer in je wijk bent , zijn jullie verwijdert van die fans. 'eindelijk' roept Miley. Je lacht om de manier hoe ze het zei. Je gaat nog even te voet naar huis om spullen te halen om nogmaals bij Mason te slapen. Je belt aan en je moeder doet open. 'Hailey schaat' 'mamaaa, zou ik nog een paar nachtjes bij Mason mogen blijven?' vraag je heel lief. 'Je weet dat je dat niet meer moet vragen. Ja, je mag' 'Jippiee; jbent de beste mama (:' Snel huppel je naar boven stopt een paar kleren en ondergoed en whatever in je oude kleine rugzak van Dakine. En het betse van al is; het geraakt er nog allemaal in ook .

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen