Deel 34

;D
"Whaaaaaaaaaaaa, ik heb lekker gewonnen" roept Mason voor heel het zwembad. Je hebt verloren maar zo erg is dat niet. ;D. "Je bent gek" zeg je om te lachen. " Inderdaad , ik ben gek op jou <3." Die woorden zijn echt lief. Je kust hem vol op de mond. Je wordt op de schouder getikt. Lichtjes draai je je om. Het is Aurélie. "Haay, aurélie, wat kom jij hier doen?" "Zwemmen maybee, en weetje Miley Cyrus is hier eh" zegt Aurélie. Je lacht naar Mason. "Weet ik, ze is samen met Mitchel de broer van Mason." "Owja, ikzal jullie maar weer laten" "bye" 'okeeh, zullen we naar het ondiepe water gaan(;' vraagt Mason aan mij. Ik knik. We stappen subtiel via het kleine trapje het water uit. Onderweg duw Mason zelf het water in. 'Moest je nog terug hebben' zeg ik. 'pfffff' hoorde je hem zeggen. Je loopt naar het ondiepe water maar je glijdt uit. Ö. Mason rent al snel achter je aan en glijd ook uit en beland dan recht op jouw. 'Auuuuw' kreun je. 'oops' en hij gaat snel van je af. hij steekt zijn hand uit , je neemt hem en hij trekt je recht. Hand in hand stappen jullie naar het ondiepe water. 'Aaah, het koppeltje' roept Mitchel. Je laat hen maar zeggen, zolang je maar gelukkig bent. Je steekt je tong uit naar hen en kust Mason dan op de mond. 'Dat wordt een blauwe plek op mijn bibs' fluister je in Mason's oor. Hij lacht en hij slaat er nog op ook ö. 'Nu wordt hij paars' zeg ik. 'Gaan we nog iets gaan drinken in de stad?' vroeg ik aan Mason. 'Voor mij is da goed.' Je vraagt het heel even aan Miley & Mitchel. Ze willen ook ;D. Je gaat mijn kleedhokje in. 'Hailey , geef eens een handdoek' roept Miley. 'Waar zit je?' 'Hier' en ze steek haar hand uit , ze zit net naast jou. Je gooit de hanndoek over het hokje. Eh voilaa jullie zijn klaar om te vertrekken. Jullie fietsen naar de stad en gaan op een terrasje in dat lente-weer.
Verder?
+ krijgen jullie geen mails meer van Quizlet?

Reageer (2)

  • INFIRESMAN

    verdeeeer :)

    nee zowieso kreeg ik al geen mails van quzilet want ik heb de verkeerde mail en ik kan het niet veranderen want dan doet ie raar :S

    anyways hij was weer geweldig, zo als altijd :)

    1 decennium geleden
  • Jealousy

    next

    en nee heb ik geen last van hoor

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen