In love with Mason Musso. -33
Samen met Miley loop je naar ze toe, Auw met hakjes lopen doet pijn. "Waar waren jullie nou?" vraagt Mitchel. "Hailey kon ff niet kiezen ;p" "Meiden" zeggen ze beide. Mitchel gaatde garage opendoen en haalt zijn fiets en die van Mason eruit. "Miley , kom maar achter me zitte" zegt mitchel. "Dan ga ik wel achter Mason zitte" zeg je. Je houdt je lekker stevig vast aan Mason en je legt je hoofd op zijn rug. Nog geen tien minuten rijden en jullie zijn eral. De jongens zetten de fiets in de rekken en doen ze op slot. Dan gaan jullie naar binnen. Je betaalt en kleedt je om in de kleedhokjes. Je bent als eerste klaar en wacht op de rest. Mason komt als laatste uit zijn hokje. Hij bekijkt je goed in die bikini. "Je ziet er goed uit, darling" "Bedaaaankt (:" Samen zoals vier op een rij gaan jullie naar het zwembad. Je wilt van de springplank afspringen maar Mason duwt je er al in. "Brrr, da water is koud" gil je. "Lekker puch" roept hij terug. Mason gaat via het trapje het water in. "Inderdaad; da water is koud" zegt hij. Miley en Mitchel zijn uit het zicht verdwenen. "Wedstijdje zwemmen?" vraagt Mason, ik knik. Je zet je in positie om te duiken en 3, 2 ,1 start. Je zwemt op je snelste, zoals je het op school hebt geleerd. Je komt aan aan de overkant. Maar wie is nu de eerste?
Verder?
Reageer (4)
nect next next
1 decennium geledenWie is eerste!
1 decennium geledenSnel verder!
xxX <3
Snél Verder!!!
1 decennium geledenx.
oeh oeh oeh ik weet het!
1 decennium geledendat gaan we zeker weten in het volgende deel of niet
Dus als ik het goed heb en we komen het te weten in het volgende deel dan zou ik het erg op prijs stellen dat jij het volgende deel snel schrijft waar in we te weten komen wie er gaat winnen(A)
let niet op mij, ik doe even raar, ik heb zo'n mijn tijden