In love with Mason Musso. -32
Mason maakt je de volgende ochtend wakker met ontbijt op bed. "Zo lief." en je geeft een kusje op zijn wang. Hij trekt een pruillipje, zo zielig dat hij kan kijken. Je begrijpt de boodschap wel , hij wil een kusje op de mond. Je geeft hem er één op zijn mond. Die pruillip veranderd in een glimlach. "Eet maar." zegt hij. "Hmm, het ziet er lekkr uit., maar jij bent het lekkerst" Hij lacht naar me. De deur gaat open, Het is Marc de kleinste broer van Mason. "Zijn jullie een koppel misschien?" vraagt hij. " Zoiets van" zegt Mason. Marc kijkt me met één wenkbrauw opgetrokken en hij gaat terug de logeerkamer uit. "Waar zijn we gebleven?" vraag je. "Hier" en hij kust je. Je kust hem ofcourse terug x) Je besluit je maar te douchen. Je doet kleedje daar weer aan van gisteren. Je rent de trap af naar de keuken. Daar zitten Miley, Mitchel en Mason aan tafel, uno aan het spelen. "Mag ik meedoen ?" vraag je. "Jepsz. zit maar naast me" zegt Mason. Je gaat naast hem zitten en hij deelt de kaarten uit. Elk zeven kaarten. De eerste kaart die er ligt is een rode zeven. Miley mag beginnen. Ze smijt een +2 kaart voor Mitchel. En zo gaat het spel lekker verder (; Mason staan aan de leiding met 6-5 tegenover jouw. Je kijkt even achter je, je kan zijn kaarten goed zien in het glas van de microgolf. Zo heb jij gewonnen. "Ik heb gewonnen." roep je door heel het huis. "En wat is mijn prijs" zeg je met een engelengezicht. "Eens nadenken, nieks?" zegt Mason. Miley en Mitchel moeten lachen met mijn gezicht. "Zooow, wat gaan we doen vandaag?" vraagt Miley. "Zwemmen misschien" zegt Mitchel. Iedereen knikt dta het goed is. "Fuck" fluister je. "Wat is er" "Ik heb hier geen bikini bij." "Hah; ik ook niet , maar ik ga strax naar huis om een bikini, alsje wil mag je er ook één lenen." "Oké bedankt Miley (;" "Is nieks hoor." Je loopt mee met Miley naar haar huis. "En hoelang ben je al samen met Mason?" "Twee daagjes, dus sinds eergisteren" Miley neemt de sleutel van het huis uit haar handtas. en stopt hem in de deurslot. Je stapt naar binnen " ga maar al naar boven" zegt ze tegen me. Je doet wat ze zegt en loopt naar boven. Boven zie je vij deuren staan met elk een bordje op. Je neemt de deur met het bordje 'Miley <3.' Wow, best wel een groote kamer. Niet veel later komt Miley haar kamer binnen en opent ze haar grote kleerkast. Al haar bikini's legt ze op haar bed. "Kiesmaar welke je zou aandoen" Je kiest voor de donkerblauwe. "Dan ik voor de rode" zegt ze. Ze geeft een rugzak van roxy aan je om de bikini in te stoppen en de handdoeken. Samen vertrekken jullie terug naar Mason en Mitchel's huis. Buiten staan ze al op jullie tewachten.
Verder?
Reageer (3)
ik heb de hele week maar 6 uurlesgehad
1 decennium geledenNEXT
1 decennium geledenveheheheheheheheheheherdaaahahahahahahahaha
1 decennium geledenpleieeeeeeesss o.o
hijs verlavend!!!
xx