Deel 31

;D
Hailey POV
Je hebt net gebeld naar je ouders en je mocht van ze blijven slapen bij Mason. "Yess!" roep recht in Mason's oren. "Mag je ?" vraagt hij met een grote glimlach. Je knikt en je vliegt om zijn halzen. "Je mag me best knuffelen, ik ga nie bijte" zeg je om te lachen. Hij kijkt wat verlegen naar je en knuffelt je uiteindelijk toch. "Ahum?" kucht Mitchel. Jullie laten elkaar los en kijkt hem vragend aan. "Zullen we naar huis gaan , tis al 19u gespasseerd" Mason knikt en jij dan ook. Pff, het was net zo gezellig aan het worden. Nuja, Mason, Mitchel en jij vertrekken te voet naar hun huis. Onderweg neemt Mason je hand vast. Je lacht naar hem. Heel de weg is het is het stil. Maar plots stopt Mitchel bij een huis; maar het is niet hun huis. Hij loopt naar de voordeur en jij en Mason blijven staan op het voetpad. "Wat gaat hij doen?" vraag je aan Mason. "Hij pikt Miley op, ze gaat ook blijven slaapen" "tof" Binnen de vijf minuten is Mitchel al terug en Miley is mee. In de plaats dat Mason nu je hand neemt legt hij ze op je heupen. Jij legt je ene arm in zijn nek. Je hebt speciaal hoge hakken aangedaan voor zijn birtday. Onderweg sla je je voet over. "Auw." Je probeert terug recht te staan maar je kan niet op die voet leunen. "Wacht ik heb een idee" zegt Mason. Hij heft je op en draagt je tot aan zijn huis. Hij draagt je nog snel naar de logeerkamer en legt je op bed. Hij geeft je nog een nachtzoen, maar jij wilt niet dat het bij dat blijft, je neemt zijn hoofd en plaatst je lippen terug op de zijnen. Zijn tong gaat over je lippen en je opent je mond. Alles gaat gewoon vanzelf. "Ik wil dat je hier blijft" zeg je tegen hem, hij knikt. Hij gaat nog even naar de badkamer en kleed zich daar om. Hij komt terug en legt zich naast je in bed. Je draait je gezicht naar de zijnen en hij geeft je nog een zoen op je lippen. Nu zal je goed kunnen slapen'
&ik had lekker vandaag geen school (;
Verder?

Reageer (3)

  • BiebStyless

    Snell Verderr !!!!


    x

    1 decennium geleden
  • INFIRESMAN

    dat mag nieeeet :P

    1 jij hebt geen school vandaag
    2 je stopt Ö
    3 hijs veelste leuk en ik wil heel graag door lezen maar er is nog geen nieuw deel :(

    PLEEEEAAASSE GA SNEL VERDER:(:(

    1 decennium geleden
  • GLOWSTICKS

    oooo zo lief^^
    &SnelVerder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen