Deel 30

;D
Mason POV
Trace doet mijn blinddoek af. Ik open mijn ogen nu helemaal wijd. Je beseft pas dat er hier allemaal mensen staan voor je twintigste verjaardag. Iedereen begint zo als in een koor te zingen; 'Happy birtday to you, happy birtday to you , happy birtday to Maaaaaasooooon , happy birtday to you.' Je ogen schitteren van geluk. "Bedankt allemaaal voor dit feest" zeg je tegen iedereen. Je mond valt open toen je Hailey zag staan. Je loopt naar haar toe. "Gelukkige verjaardag." zegt ze terwijl ze me drie kussen op mijn wang gaf. "Wie geeft jou hier uitgenodigt ?"vraag je uit nieuwsgierigheid. "Wie denk je, mijn broer hé." Ik lach naar haar, blij dat ze ook is gekomen. De DJ begint muziek te draaien, samen met Hailey dans je wat. Het feestje is nog maar net begonnen en al je vrienden en familie zijn er al. Hailey moet even naar het toilet. Ze blijft wel heel erg lang weg. Je loopt terwijl naar Trace, het was trouwens zijn idee voor een feest. "Bedankt voor dit feest. bedank bedankt bedankt bedankt- "Jajaa, dat is heel graag gedaan." Hailey is ondertussen vanuit het toilet gekomen. Ze komt naar je toe gelopen. "En zijn jullie nu een koppel?" Vraagt Trace aan ons. "Gaat je nu lekker niet aan" en je steekt je tong uit. De avond gaat door tot in de nacht en Hailey mag bij mij blijven slapen, de beste verjaardag ooit.

Reageer (3)

  • INFIRESMAN

    verdaaaaaaaahhhhhh

    1 decennium geleden
  • GLOWSTICKS

    niiiiice ; )
    snel verder

    1 decennium geleden
  • aurellyHERO

    Whaha x)
    Verder (baby)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen