In love with Mason Musso. -29
Mason; toen hij klein was.
Mason POV
"Hmm" je bent goed uitgeslapen. En vandaag is het tenslotte een dag waar je een jaar ouder bent. Het is nog maar 10u in de morgen. Langzaam loop je naar de badkamer en doucht je wat. Nadat je je hebt gedoucht stap je naar je kamer, Je doet je kleerkast open en tadaa, je rode broek is terug gewassen. Snel neem je hem en trekt hem meteen aan. Hij staat je gewoon beeldig. Je stapt naar beneden en je ziet je broer Mitchel in de zetel zitten. "Happy birtday, brother" en hij geeft een schouderklopje. Je kijkt op de kast niemand die al een kaartje heeft gestuurd. je loopt naar de keuken en eet je ontbijt op, wel handig dat ze boterkoekjes zijn gaan halen.
Trace POV
Vandaag mag het niet mislopen. Samen ga je met Blake & Ant naar de sportzaal waar ongeveer over een uur het feestje voor Mason begint. "Die tafel daaar!!" hoorde je de mannen zeggen die het al helemaal aan het inrichten zijn. Je knikt goedkeurend. Pas over een uur zal Mason hier zijn. Nu maar te hopen dat Mitchel het hem niet heeft gezegd dat we dit hier organiseren voor hem.
Tijdsprong: 45min.
Je vertrekt alleen naar Mason's huis. Daar staat Mitchel te wachten op je. Je belt aan. "Kom binnen, snel" "Heej Trace" roept Mason. "Gelukkige verjaardag hé" zeg je tegen hem. Mitchel staat nu achter Mason met een blinddoek. Hij doet dat voor Mason's ogen. "Hé, ik kan nieks meer zien." roept hij. Beiden zwijgen jullie. Je brengt hem naar buiten naar de auto. Je zet hem vanachter op de bank. En samen met Mitchel zit jij vanvoor. "Waag het niet die blinddoek af te doen." zegt Mitchel tegen Mason. "Oké." Je bent aangekomen bij de sporthal. Mitchel houdt de deur voor je open. Je ziet al zijn vrienden binnen staan, iedereen is stil en staat te lachen. Je leidt hem naar binnen en doet zijn blinddoek af.
Reageer (1)
Verder x)
1 decennium geledenA(baby)