In love with Mason Musso. -28
Je ouders belden aan. Samen met Blake ren je naar de voordeur. Je doet open. "Hailey, schat, dat is lang geleden, ooh, wat ben je veranderd."zegt je mama. "Maaa, en je geeft ze een dikke knuffel." Bij je papa geef je een zoen op zijn wang. Je laat ze in de zetel zitten en jullie praten nog wat over al die tijd die je hier in Amerika hebt gemist. De avond komt al snel. Jullie gaan naar een restaurant. Jullie bestellen vier paar scampi. "Mam, morgen zijn wij beiden niet thuis." " Waarom niet?" "Wel, Hailey en ik gaan naar Mason's twintigste verjaardag." "Ahja, tis ook waar, morgen is het zijn verjaardag, zeg tegen hem een gelukkige verjaardag van ons." "Oké' zeggen jij en Blake.
Mason POV
Eindelijk morgen is het je verjaardag. Niemand heeft er al iets over gezegd, wel iets wat heel raar is. Misschien is er wel een party , nee, dat zouden ze te kinderachtig vinden. "En hoe is het om bijna twintig jaar te zijn?" vraagt mijn broer Marc. "Moet jezelf weten als je twintig bent" zeg je terug. En voor morgen zou Hailey het weten dat je verjaard? Je zult wel zien !Het voelt goed om bij haar te zijn. "We're born for each other." begin je te zingen terwijl je speelt op je gitaar. Het is ondertussen al na negenen. Je besluit om vroeg naar bed te gaan. Morgen is de belangrijke dag voor je. Weer een jaar ouder.
Verder?
x inspiredbyC
Reageer (3)
hijs cuuuwwl snel verder!
1 decennium geledenVerder
1 decennium geledenoeeehhh super!!^^
1 decennium geledensnel verder!!