In love with Mason Musso. -27
"Na na na na nanana nanana na na." je wekker loopt af met het liedje P!nk-So What. "Hmmmmmm". Je leest 09.15u af. Je wrijft in je ogen. Je besluit maar om op te staan. Je neemt je laptop en gaat op je facebook ofso . Een paar notificaties heb je; Saskia is vandaag (16 maart) jarig. Ook fijn om te weten dat het vandaag zestien maart is. Je klikt het weg en je typt bij zoeken 'Mason Musso' in. Je klikt op het eerste gevonden resultaat en het blijkt nog de juisten te zijn. Je bekijkt zijn profiel grondig.Plots valt je oog op iets 'Birtday; 17March'. Omg, dat is morgen ö. Blake komt al slaperig van de trap afgelopen. "Is het waar dat Mason morgen jarig is?" roep je al springend. "Euh, wat? Ja dat kan". "Wij hebben al een verassing voor hem., lr je zegt het hem niet." "Welke verassing?" vraaag je. "Birthday - Party." "Tof (:, ben ik uitgenodigd.?" "Neeh; maar ik denk dat je zowieso gaat binnenmogen. En trouwens ga hier maar eens stofzuigen tegen dat ma en pa terug thuiskomen." "Jajaaa" zeg je al zuchtend. Je neemt de stofzuiger vanuit de garage en stopt de stekker in het stopcontact. Je zet hem aan en begint te stofzuigen, lang geleden dat je dit nog gedaan had je moeder deed het altijd voor je.Na Een halfuurtje stofzuigen heb je er genoeg van, je zet hem meteen en zet hem terug weg. Blake komt net terug van bij onze buren. "Mama had net gebeld en ze komen binnen een kwartier thuis." "Is goed." In die kwartier kleed je je snel aan en frist je nog even op. Het is twee jaar geleden dat je ze gezien hebt. Al die tijd was je op stage in Spanje samen met Eva. "Ding-Dong."
Verder?
x inspiredbyC
Reageer (1)
Vereder x)
1 decennium geledenA