Deel 26

;D
Hij haalt zachtjes zijn hand van mijn mond, ik kijk in zijn ogen die prachtige bruine ogen. Zijn hoofd komt steeds dichterbij, totdat zijn lippen op de mijnen belanden. Dit moment kom voor eeuwig zijn. Voorzichtig haalt hij zijn lippen van de mijnen "ik hou van je." "ik ook van jou."
Mitchel POV
ik heb gehoord dat iemand aanbelde. Je wou gaan kijken. Je hoorde een meisjesstem maar daarna niet meer. Dat maaakte je echt niewsgierig. Zachtjes loop ik de trap af. Blijkbaar hebben ze me nog niet gehoord. ik kijk om het hoekje. Ik zie Mason en Hailey, ze staan te kussen. Eindelijk Mason heeft een keer naar je geluisterd. "Ha de tortelduifjes." ze schrokken zich kapot. Snel zetten ze zich deftig in de zetel.
Jouw POV
"Ik ga maar weer eens." zeg je. Mason loopt met je mee naar de voordeur. "Ik zie je nog wel." en je geeft hem een kusje op de mond. Je zwaait nog tot dat je de hoek om bent. Dit was je beste avond ooit. Je belt aan je eigen huis aan. "Eindelijk, waar was je?" vraagt mijn broer. "Ergens" zeg je met een grote glimlach. Hij kijkt je raar aan en verder zegt hij niks. Je rent de trap op en stapt de badkamer in. Daar doe je je pyjama aan. En je gaat slapen. Morgen is er een grote dag, je ouders komen terug van hun skireis.

Reageer (3)

  • Deatheyes

    YEAAAH

    1 decennium geleden
  • GLOWSTICKS

    yeujjjjj eindelijk!!
    snel verder!!

    1 decennium geleden
  • aurellyHERO

    Verder x)

    Mitchel == HOTT

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen