In love with Mason Musso. -25
Hailey POV
Mason heeft jouw ook toegevoegd. Hij zegt niks en jij durft niks te zeggen. een vriendin van vroeger begon tegen je te praten. Over dat je in Stars staat, wtf, ik wil het er niet over hebben. Je zegt dta je door moet en je meldt je gewoon af. Je pizza heb je ondertussen opgegeten. "Mama en papa komen morgen thuis." zegt Blake. Oh Gosh, nu dat ook nog. Je schakelt de computer uit en zet de tv aan. Deze avond kan nog lang duren. Blake kom naast je in de zetel en je springt eruit. "euhm, ik ga even een wandeling maken" "Nu nog?" "Jaa" en je vertrekt. Je wandelt richting Mason's huis. Je zou hem nu graag vertellen wat je voor hem voelde. Dat je hem wou, dat je hem wou kussen. Het werd steeds kouder en kouder. De wolken doen de maan verdwijnen. Het donderen begint, regen valt over je hele lichaam. Je bent net de straat van Mason ingestapt. Op zoek naar zijn huis. Je hebt hem gevonden. Je belt aan, op hoop dat Mason zou open doen, & dat doet hij ook (:. "Ik heb je gezien op MTV" hij knikt. "Meende je nou echt wat je zei?" "Ja" zegt hij nogal verlegen. "Kom binnen , je bent helemaal kleddernat." je stapt naar binnen. "Ik moet ook iets bekennen." zeg je. Mason zet zich in de zetel om aandachtig te luisteren. "Het is daarom dat ik hier ben... , ik heb ook gevoelens voor je..." Hij legt zijn hand op mijn mond "ssstt" fluistert hij me toe.
Reageer (2)
Verder!!
1 decennium geledenyeujjjj^^
1 decennium geledensnel verder!!