In love with Mason Musso. -24
Blake sluit zijn msn af. Hij neemt de pizza's vanuit de oven en geeft er eentje aan mij. Ik leg mijn pizza in een bord en loopt ermee naar de laptop. Ik meld mij aan op msn. "BLAAAAAAAAAAAKEE!" "Jaaa!" "Mag ik het msn van Mason?" je kijkt hem met puppyoogjes aan. "Neen." "Asjeblief, asjeblief, asjeblief" je smeekt hem om het te geven. "Okay, omdat je een oogje op hem hebt." "Durf het hem niet te zeggen eh!" Je klikt op 'contactpersoon toevoegen' Blake typt het emailadres van Mason in en voilà hij is toegevoegd.
Mason POV
Je bent op msn, het is saai niemand zegt iets en Blake is offline. Maar meende Blake nou echt wat hij zei? Wist Hailey echt dat ik een oogje op haar heb?" Je zinkt diep in je gedachten. "Ting" ging je laptop. Een nieuwe uitnodiging gekregen. ......_.....@hotmail.com voegde je onlangs toe bij bij zijn/haar contacten. Je krijgt een glimlach op je gezicht omdat je zag dat het Hailey was. Snel klik je op accepteren ofso. Nu is ze toegevoegt bij je contacten. Je durft nieks tegen haar te zeggen. Zij blijkbaar ook niet tegen jou. Ooit zal je het aan haar moeten vertellen dat je een oogje erop hebt. Alleen je durft niet. Mitchel die ondertussen is thuisgekomen van Hannah Montana-set ziet dat je aan het dromen bent. "Dus je bent verliefd op die Hailey?" vraagt hij. "Jaa & hoe weet jij da?" "MTV live" antwoordt hij op mijn vraag. "Kijkt iedereen daar nu echt naar?" "Jepsz. "Waar wacht je nog op? Vraag haar uit of praat er dan toch tegen!" "Dat wil ik wel , maar ik durf niet." "Zelfvertrouwen moet je hebben." zegt Mitchel en hij loopt naar boven. Hij heeft gelijk, ik moet zelfvertrouwen hebben.
Verder?
x inspiredbyC
Reageer (4)
verdeeeeer!!!!(Y)
1 decennium geledenjaaaaa heel snel verder
1 decennium geledenniiiiice!!
1 decennium geledensuper snel verder!!
Verder x)
1 decennium geledenA(baby)