Deel 23

^^
Nog een zinnetje Mason POV.
Nu hoop ik dat Hailey deze interview niet heeft gezien, ik zou me schamen.
Hailey POV
Oh My God, zei hij dat nu echt, houd hij van je? Je kan je ogen bijna niet geloven. Het interview is gedaan, man dat was kort. Na een halfuur komt Blake thuis. "Mason heeft een oogje op je." zegt hij. "Ik weet het." "Hoe dan?" " via MTV, misschien." "Hebben ze dat dan al uitgezonden?" "Ja,daarnet." Blake haalt nog twee pizza's uit. Hij warmt ze in de oven op. "En is het wederzijds?" vraagt hij. Je wordt rood. "Dat gaat je géén zak aan." 'Hahaha, Hailey, ik ken je al langer dan vandaag hoor, als je dat zegt is het een ja." Geschrokken kijk je hem aan. "Je houdt je mond tegen Mason of ik vermoord je." " Oke oke, ik ga al zwijgen." Blake neemt de laptop die ondertussen al is hersteld (;. Hij meldt zich aan op zijn msn. Je kijkt mee op zijn schouder. Omg, Mason is online.

Mason zegt: Heeft ze het op tv gezien???

Blake!! zegt: Jaa, ze heeft het gezien.

Masonzegt: Ohneej hé! Hoe reageerde ze???

Blake!! zegt: Je moest dat eens weten.....

Mason zegt: Wat dan???

"Hou je mond tegenover Mason" zeg ik. "Wat moet ik dan zeggen?" vraagt hij. "Doe nu maar gewoon een uitvlucht." "Keej."

Blake!! zegt: Ik moet er vandoor, pizza eten. Bye.

Mason zegt: Bye'

Reageer (2)

  • INFIRESMAN

    SNEL VERDAAAAAAARRRRR :D:D:D:D

    1 decennium geleden
  • aurellyHERO

    Verderuh x)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen