Deel 22

(:
Mason POV
Deze avond is er een interview bij MTV. Straks gaan jullie vertrekken, je bent best wel zenuwwachtig voor die interview. "Mason ,rustig, het is maar een interview." zegt Trace tegen mij. "Inderdaad, een interview, maar wie weet wat ze ons gaan vragen." "Je zult wel zien." en Trace legt zijn hand op mijn schouder. Je stapt in het busje en gaat naast Anthony zitten. Je wilt naar buiten kijken maar Ant springt voor je neus. "Anthony, doe nu eens niet lastig." zeg je. Die lange snelweg, je word er moe van. "Mason, niet beginnen te slapen." "Jhaa sorry hoor, het is gewoon die rit is te lang." "We zijn er over een paar minuutjes." zegt de chauffeur van ons. Eindelijk we zijn er bijna. Je stapt het busje uit en wauw wat een groot gebouw. Samen met mijn bandleden stap ik naar binnen, daar gaan we naar de conceptie. "Het is voor die interview, mevrouw" zeg je. "Jullie zijn Metro Station?" "Jaa." "Oké, jullie mogen in wachtzaal drie zitten." Je knikt en loopt naar wachtzaal nr.3. Niet véél later komt de VJ ons halen en ze brengt ons naar de zaal waar we worden geinterviewd. Die zaal waar we worden geinterviewd is gewoon prachtig. En ohnee, deze interview wordt dus ook gefilmd. Hellp zeg. "Jullie mogen gaan zitten" zegt ze. "3,2,1 en start." hoorde je de cameramannen zeggen. "Jongens, vertel eens, hoe zit het nu met je liefdesleven?" vraagt ze. "Mijn relatie met Hanna is nog steeds goed." zegt Trace. "Ik ben momenteel verliefd & Blake en Anthony zijn nog steeds single en op zoek." zeg je."Mason, jij hebt in het tijdschrift Stars gestaan met een meisje, is dat het meisje waar je op verliefd bent?" Je voelt je rood worden ,nee niet nu ze aan het filmen zijn. Je zou nu beter eerlijk zijn. Leugens komen toch snel uit. "Jaa, dat is haar." antwoord je. Trace & de rest kijken me ongelovig aan. Net alsof het erg is als ik eens verliefd ben. "Oké, bedankt om hier te mogen zijn, en tot de volgende keer." zegt de VJ. Was dat een interview, omg er waren amper twee vraagjes.

Reageer (2)

  • aurellyHERO

    Verderuh Darling

    A(baby)

    1 decennium geleden
  • BiebStyless

    oehh het word al spannend :D:D

    Love iiT ^^

    xx Chloe

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen