In love with Mason Musso. -21
(;.
Alledrie kopen jullie die t-shirt. Op naar de volgende winkel. Zo gaat de dag verder. Maar die meiden die hier rondlopen kunnen ook zo jaloers zijn. Mason is een vriend geen vriendje. Of misschien nog niet. Je houd wel van zijn karakter en zijn stijl. Hij is helemaal jouw type. Om 18.00u stoppen jullie met shoppen. Uitgeput nemen jullie de bus terug naar huis. En thuis aangekomen plof je je in de zetel. "Aurélie zou je nu niet beter naar huis gaan, want je zei dat je vandaag naar huis zou gaan." "Ik heb mijn trein over drie kwartier, dus dan vertrek ikke." "Is goed." "Dan ga ik ook maar naar huis, dan is het hier weer eens rustig." zegt Eva. Je babbelt nog wat met hen & het is zover dat Aurélie haar trein moet halen. Eva gaat met haar mee, ze moet ook langs die weg. "Dag, schat" "Bye liefjes." Je zwaait nog even tot dat ze weg zijn. Nu ben je alleen thuis, al wachtend op je broer Blake. Je zet de televisie aan, en pfff, alweer nieks intressants op de tv. Je zapt , zapt en je zapt. Of wacht op MTV is er een interview met een band. Die intervieuw wordt nu live uitgezonden. "Geef een aplausje voor Metro Station" zegt de VJ. Je zet je recht in de zetel, dit wil je zeker niet missen. "Jongens, vertel eens, hoe zit het nu met je liefdesleven?" "Mijn relatie met Hanna is nog steeds goed." "Ik ben momenteel verliefd & Blake en Anthony zijn nog steeds single en op zoek." "Mason, jij hebt in het tijdschrift Stars gestaan met een meisje, is dat het meisje waar je op verliefd bent?" Mason komt rood voor de camera. "Ja, dat is haar."
Verder?
x inspiredbyC
Reageer (1)
kan niet wachten op de volgende
xx Chloe