Deel 20

(:
Ik ga doorspoelen naar de middag &&. niet inde ochtend.
Je bent eten aan het klaarmaken voor jezelf, Eva en Aurélie. "Mmmh, wat ruik ik daar?" vraagt Eva "Spaghetti, je lievelingsgerecht" "Jammieee" Jullie zetten je alledrie aan tafel en beginnen te eten. "Je kan lekker koken" zegt Aurélie. Je geeft een kleine glimlach aan haar. "En wat gaan we vandaag doen?" "Ik dacht eraan om te gaan shoppen met ons drieën." "Dat is lang geleden dat we dat nog gedaan hebben , dus ik stem in." "Dan ik ook." Nog even doen jullie de afwas. Je neemt de bus naar het centrum, je hebt geen goesting om te wandelen. In de bus zit je achteraan op de lange bank. Jullie zijn de enige in de bus, wel raar een zaterdag is normaal een drukke dag. Nuja lekker pech. De bus stopt bij het centrum. Jullie stappen af en ziezo je bent in het centrum , hier is het wel wat drukker dan in de bus. Eerst stappen jullie naar de overkant. Alleen daar zijn de mooiere winkels. Maar onderweg komt er een meisje naar je toegestapt. "Je moet van Mason blijven, hij is van mij, of anders...." "Of anders wat?" zegt Eva. Het meisje die er veertien uitziet zegt niks meer en ze loopt weg. "Klein kind." roept Aurélie er nog naar. Je loopt naar de H&M. Je neemt een t-shirt waar erop staat "Party Like A Rockstar". "Hoe staat dit mij?" vraag je aan Eva. "Het staat je beeldig." "Zullen we niet alledrie dezelfde t-shirt nemen maar in een andere kleur?" vraagt Aurélie. "Jij met je ideetjes altijd." zeg je. "Maar oké, ik neem hem in het geel ^^" zeg Eva "Ik in het groen" "Dan ik in het blauw." zeg je.
Verder?
x inspiredbyC

Reageer (3)

  • BiebStyless

    Love It =D

    verderr!

    xx Chloe

    1 decennium geleden
  • aurellyHERO

    Verderuh x)

    A(baby)

    1 decennium geleden
  • GLOWSTICKS

    like it ^^
    snel verder!!
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen