In love with Mason Musso. -19
<$
"Zullen we anders geen truth or dear spelen?" zeg je. Iedereen knikt. "Wie wil beginnen?" vraagt Anthony. "Ikke wil beginnen" roept Trace. "Ik kies Blake." "Truth [= waarheid]" "Wat is het grappigste dat je vandaag hebt gezien." "Dat ik Mason & Hailey vanmorgen samen in één bed heb gezien." Jij en Mason kijken elkaar aan. Trace fluit. Mason en jij komen rood. Had je broer dat echt gezien. "Oke Blake, jouw beurt." zeg je snel om op een ander onderwerp te gaan. "Ik kies Mason" "Truth, ik hou niet zo van dear (;" "Ben je verliefd?" vraagt Blake aan Mason. "Jaa!" komt er verlegen uit zijn mond. "En op wie?" "Je mag maar één vraag stellen, valsspeler." zegt Mason om te lachen. "Ik heb geen goesting meer. Het is zo'n afgezaagd spel." zegt Blake. "Oké, dan stoppen we" Zegt Hanna. Je kijkt op je horloge en je ziet dat het 22.30u is. "Ik ga best maar eens naar huis." zeg je. "Oké" hoor je MS & Hanna zeggen. "Wacht, ik ga mee" roepen Eva en Aurélie. Je zwaait nog even naar ze en vertrekt meteen. Onderweg naar huis: "Is dat waar dat je samen met Mason in één bed hebt gelegen?" "Jaa" "En waarom?" "Omdat jullie in de logeerkamer hebben geslapen en ik wou hem niet in de zetel doen slapen dus hj moest wel bij mij." "Owjhaa." Jullie zijn thuis aangekomen. Je ploft je in de zetel en zet de televisie aan. Boring films dat er zijn. Je zet de televisie weer uit en gaat naar boven om je pyjama aan te trekken. Daarna ga je weer naar beneden. "Aurélie hoelang blijf jij nog?" "Morgen ben ik weer weg hoor" "Oké." Je bent moe en de rest ook. Jullie besluiten om te gaan slapen en dan morgen iets leuks te gaan doen met Eva en Aurélie.
Verder?
x inspiredbyC
Reageer (2)
I Love It^^
1 decennium geledenSnel Verder!!
xx