"Nou hup! Trek dat ding aan" zei Alice met een grijns. Ik pakte de jurk van Alice aan en deed hem aan. Alice keek met schitteroogjes naar me. "Je ziet er echt prachtig uit" zei Alice. "Hoe kom je aan deze jurk?" vroeg ik verbaasd. "Gekocht toen ik mijn portemonnee ging zoeken" zei Alice met een grijns. "Ja ja, die portemonnee was je toevallig kwijt" zei ik lachend. "Het kan toeval zijn" zei Alice lachend. "Maar nu moet je opschieten" zei Alice en ze duwde me de kamer uit. Ze trok me daarna mee naar beneden en iedereen zat in de woonkamer. "Wow, je ziet er goed uit" zei Emmett grijnzend. Rosalie ging naast hem zitten. "Jammer voor jou, maar je zit aan mij vast" zei ze grijnzend en ze gaf hem een kusje op zijn wang. "Daar kan ik mee leven" zei Emmett met een grijns. Edward stond op en pakte mijn hand. "Je ziet er goed uit" zei hij en ik begon te blozen. "Kom we gaan" zei Edward en we liepen samen de deur uit.

Alice POV.

Ik zat op de bank tv te kijken met Jasper en Carlisle toen ik ineens een visioen kreeg. Dit visioen heb ik vaker gehad. Edward en Christine die hand in hand liepen. Ineens draaide het meisje om. Maar dat is Christine helemaal niet! Wie is dit dan? En waarom loopt Edward met haar hand in hand? Ik voelde iemand aan mijn arm schudden. "Alice! Wat zie je?!" hoorde ik vaag maar ik reageerde niet. Wat is dit? Wat gebeurd er? Waarom gebeurd dit? Een heleboel vragen, vragen zonder antwoord. "Alice!" riep Jasper en ik keek hem aan. "He?" vroeg ik verbaasd. "Wat zag je?" vroeg Jasper lief terwijl hij mijn hand pakte. "Oh niks bijzonders" mompelde ik zacht wetend dat Jasper het toch wel kan horen. "Je liegt" zei hij. "Niet waar!" bracht ik er tegen in. "Ik weet niet of je het vergeten bent, maar ik voel wat jij voelt" zei Jasper. "Nou ja, misschien heb je het mis" zei ik en ik sprong van de bank af en rende het huis uit. Ik rende zo snel als ik kon, hopend dat ik het visioen zou kunnen vergeten. Wat moet Edward toch met dat meisje. Ik snap het niet! Waarom heb ik dit visioen niet eerder gehad. Hij is nu compleet.. Maar het andere visioen dan? Die van Chief Swan en de vader van Christine. Ineens bedacht ik me dat de dochter van Chief Swan terug naar Forks zou komen. Dat verklaard dat visioen. Edward zal hier niet blij mee zijn..

Reageer (6)

  • Kaulitzi

    NOOOOOOO,
    Bella mag niet terug komen.:|
    Snel verderrr..:D:D

    & GEEN BELLA BEGREPEN!(A)

    1 decennium geleden
  • Leaf

    Omgg.
    Bella blijf in Phoenix hoor.
    hier is net een liefdesverhaal aan de gang xD.

    x

    1 decennium geleden
  • FireGirl

    o-o nou komt bella in the picture:X

    1 decennium geleden
  • Lonn90

    nee niet bella in dit verhaal:(

    1 decennium geleden
  • AloyAuditore

    :O Dat is hard xD Kut Bella xD

    Snel weer verder :)

    HULDIGING AAN REINA DE MISLUKKELING!!!!
    ZIJ DOET IETS, WAT IK NIET DOE, EN DAT IS DOORSCHRIJVEN!
    HIEP HIEP HOERA
    HIEP HIEP HOERA,
    REINA IS GEWELDIG


    OMdat je zo goed bent (A)

    Je Nerd (nerd)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen